World Of Warcraft Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Vill være med! må bare bytte cden... fikk feil cd i pakka... surt har acc som er Nihththp eller no Edit : tror jeg har den GOTY greia Endret 30. april 2005 av World Of Warcraft
figure_02 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Faen, mista strømtilførselen på headsettet mitt på forrige lan... Så får ikke brukt Skype
ZoneBlade Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 Jeg er litt brisen når jeg skriver dette men skal nok gå bra.. Vi må avtale en spillrunde igjen snart... Hva med på fredag eller noe? Jeg har fri da... kan også eventuelt spille en del på torsdag etter klokka 17... alt før det kan bli vanskelig da jeg har en innlevering å gjøre samt en ekskursjon på onsdagen...
Melfacion Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) driver og jobber 12-13 timers dager for tiden, så har ikke hatt tid til verken skype eller morrowind. fredag er jeg i stavanger, da jeg har lovet å transportere en gjeng rødkledde ungdommer i bil av samme farge. blir nok ikke noe spilling før til uka igjen, da Endret 1. mai 2005 av Melfacion
KO- Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 flere timer foran skjermen er jo skadelig... Sikker? Jeg har ikke merket noe... Ikke jeg heller Personlig tror jeg slikt er bare tull og tøys, mange timer foran en skjerm er bra for øyene! (såfremt det ikke er en stygg CRT med stråling da ) å fokusere på ting er stort sett skadelig, dvs. ikke se i det hele tatt for å bevare dem (men ikke lukk dem, da ser du ikke hvor du går ) selvmotsigende? hmmm......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå