mr. Zilter Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Er noen som veit om jeg kan laste ned CT-mod gratis? I såfall hvor?
mr. Zilter Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 (endret) hvorfor skulle den koste penger? ctmod jeg har prøvd den sia, men den virker ikke her... også et annet sted fant jeg en link, men det kosta det penger... Endret 26. mars 2005 av mr. Zilter
mbskywalker Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Den funket sannsynligvis ikke fordi dem oppdaterte den. Bare å prøve igjen
mr. Zilter Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Den funket sannsynligvis ikke fordi dem oppdaterte den. Bare å prøve igjen den virka ikke for en uke siden, ikke i går, ikke nå...
mr. Zilter Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 jeg fikk lasta ned og over fra datan til fatter'n... men nå virker den jo ikke!! jeg gjør akkurat sånn det står men det går ikke...
SilverCRX Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 I interface mappen lager du en ny mappe som heter Addons. Der pakker du ut hele ruklet
mr. Zilter Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 I interface mappen lager du en ny mappe som heter Addons. Der pakker du ut hele ruklet Takk, men jeg fant det ut selv... jeg hadde ikke AddOns-mappa inni Interface-mappa... men nå virker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå