Gå til innhold

Uten internett i 2 mnd - hva ville du tatt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg laptop, og skal ta den med på båt (er i sjøforsvaret). Der skal jeg være i ca. 2 måneder uten internettilgang før neste perm. Hva tar jeg med? Spill, filmer, programmer - noen forslag? :)

Endret av cecolon
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, kan vel fikse noe med GPRS, men det koster jo litt, og går vel ikke særlig fort. Er for det meste utenfor mobildekning uansett (i Svalbarområdene og sånt :cool: ). Tenkte å ta med noen Command & Conquer-spill, men trenger forslag til andre (gjerne strategi-) spill.

Endret av cecolon
Skrevet (endret)

Rome Total War.. da har du nok å drive med :thumbup: slutter jo aldri det :p

edit: eller den nye friendsgreia, med alle sesongene i... ;)

Endret av erlendru
Skrevet
Rome Total War.. da har du nok å drive med :thumbup: slutter jo aldri det :p

edit: eller den nye friendsgreia, med alle sesongene i... ;)

Takk for forslaget! Og mange andre...uhm.... kreative... forslag ;)

Skrevet

Ta med Rollercoaster Tycoon ;) Da kan du sitte å konstruere dine egne fornøyelsesparker i all evighet. :thumbup: Ellers kan du ta med deg Alle "Friends" sesongene, alle "Malcolm in the middle" sesongene, litt "LOST" og litt "Viva la Bam". :dribble:

Skrevet
Ta med Rollercoaster Tycoon ;) Da kan du sitte å konstruere dine egne fornøyelsesparker i all evighet. :thumbup: Ellers kan du ta med deg Alle "Friends" sesongene, alle "Malcolm in the middle" sesongene, litt "LOST" og litt "Viva la Bam". :dribble:

Ër ingen stor fan av friends men 88 timers titting får du her: Friends 1-10 til 1990,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...