Radi Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg har akuratt lastet ned BitComet. Så jeg lurer på hvordan jeg søker.
Radi Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Jamen den skjønnte jeg jo JÆ*** mye av. Er ikke Forumet til for at man skal spøre om hjelp når det er noe man ikke kjønner.
[ReXoR] Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jo, Forumet er til å spørre etter hjelp. dessverre er det en del "smartypants" ute og går om dagen, så nytter nesten ikke å spørre om et spørsmål. Hva har man et forum til dersom svaret alltid finnes i manualen, produsentens hjemmeside, google, etc? Selvfølgelig står det i manualen, men hvem gidder å pløye gjennom en manual, tolke og forstå det som skriver der istedet for å stille et enkelt spørsmål på dette forumet og få et enkelt svar noe alla "gå der og der, skriv inn det og det"? Radi, Bitcomet er et tvilsomt program, så er ikke sikker på om det er "tillatt" å gi instruksjoner i bruken av det, til tross for at det ligger en "akseptert" Peer2Peer-guide ute på forumet postet av admins. Over til det du lurte på; Du kan ikke søke i bitcomet. Jeg skal ikke gå grundig inn på virkemåten av BitTorrent, men for at man skal kunne laste ned noe, må en tracker hoste torrent-fila (holde styr på hvem som har hva, etc). Det finnes steder der du kan søke etter en torrent-fil på forskjellige trackere.. Google er vel det beste verktøyet her.
Mysil Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) du kan laste ned torrent filer fra http://www.novatina.com/ for eksmepel. Endret 11. april 2005 av Mysil
Wipeout Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Når det gjelder forumet, så er det en fin plass å spørre på, men hvis men leser i retningslinjene og nettiketten, så står det ganske klart at man bør søke på nett eller lese bruksanvisningene FØR man spør på forumet. Personlig synes jeg altfor mange brukere er for late, og de gidder ikke sette seg inn i ting, men det er nå min mening. Det er en grunn til at man har read me filer og help filer.
kjeklulf Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 ' date='25/03/2005 : 13:12'] Jo, Forumet er til å spørre etter hjelp. dessverre er det en del "smartypants" ute og går om dagen, så nytter nesten ikke å spørre om et spørsmål.Hva har man et forum til dersom svaret alltid finnes i manualen, produsentens hjemmeside, google, etc? Selvfølgelig står det i manualen, men hvem gidder å pløye gjennom en manual, tolke og forstå det som skriver der istedet for å stille et enkelt spørsmål på dette forumet og få et enkelt svar noe alla "gå der og der, skriv inn det og det"? Jo, det nytter å spørre om en lang rekke spørsmål men når folk er så late at de ikke gidder å bruke to minutter på å lete selv og bare forventer at noen skal gi dem løsningen er det ofte på sin plass å påpeke hvor man skal gå for å finne svaret fremfor å gi dem svaret uten noe som helst mer. Nå er det jo også sånn i dette tilfellet at trådstarter elegant har oversett veiledninger han har fått tidligere og har stilt akkurat de samme spørsmål i en annen tråd. På tide at mor slutter å gjøre alt og at han må stå på egne ben før eller siden...?
[ReXoR] Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 På tide at mor slutter å gjøre alt og at han må stå på egne ben før eller siden...? Jaja, er så å si enig. Da kan man kanskje heller la være å svare i det hele tatt fremfor å komme med utsagn som "RTFM" som forøvrig KUN forsøpler forumet og gjør det mer useriøst. La heller noen som har noe positivt å komme med slippe til. Dersom noen trenger å bli forklart noe flere ganger, er det kanskje fordi de første forklaringene ikke er bra nok? Men dette blir nok offtopic. Er vel best å ta resten over PM før noen av oss får en warning
kjeklulf Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hadde det vært det første svaret så hadde nok tonen vært en annen men som sagt har trådstarter elegant oversett alle henvisninger tidligere og når han ikke lærer av det må man tydeligvis si det i klartekst. Hva som forsøpler forumet mest av de som henviser til hvor løsningen finnes og de som henger seg opp i at andre henviser mer eller mindre direkte til hvor løsningen finnes overlater jeg til andre å vurdere.
Radi Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Jeg spør ikke uten å ha prøvd. Jeg prøvde ganske lenge, så spør jeg på forumet. Da får jeg dette svaret: Read The Fu***** Manual.
kjeklulf Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Du ble to ganger tidligere henvist til en tråd som hadde svar på alle dine spørsmål. Gadd du ikke å lese den, dumt av deg. Forstod du ikke hva du leste er problemet et annet sted for å si det pent.
Radi Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Sto det hvordan man skal "søke" på den tråden?
kjeklulf Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Står det hvordan du skal knyte lissene på skoene dine? Står det hvordan du skal legge på lakenet på sengen din? Står det hvordan du skal ta på smør på brødet ditt? Løper du og roper om hjelp hver gang det dukker opp noe du ikke forstår og forventer at noen skal gi deg svaret eller leser du igjennom bruksanvisningen først? Nå skjønner jeg hvorfor jeg ga opp å jobbe i barneskolen... Har du flere kommentarer så send en PM, dette er ikke veldig interessant for andre.
Demantios Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Det virker som om noen av dere er her bare for å få hjelp. Jeg synes det er hyggelig å hjelpe folk som trenger det jeg! Endret 26. mars 2005 av PepsiCo
iMono Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Masse unødvendig post her.... Uansett, http://www.linkfjernetogbrukerenharfåttadvarsel.com fungerer for meg. Du finner det meste med bra health... Veldig sannsynlig å få lastet det ned. Endret 26. mars 2005 av psilocybe
Demantios Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 det er vel iokke det luireste å legge ut sånne linker i trådene. det var en som fikk advarsel for det før idag eller igår
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Står det hvordan du skal knyte lissene på skoene dine? Står det hvordan du skal legge på lakenet på sengen din? Står det hvordan du skal ta på smør på brødet ditt? Løper du og roper om hjelp hver gang det dukker opp noe du ikke forstår og forventer at noen skal gi deg svaret eller leser du igjennom bruksanvisningen først? Nå skjønner jeg hvorfor jeg ga opp å jobbe i barneskolen... Har du flere kommentarer så send en PM, dette er ikke veldig interessant for andre. [OT]Blir så jævla provosert av sånne som deg Han spurte bare om hjelp, hva med å hjelpe istedet for å slenge dritt tilbake??? Er ikke sånne som han som forsøpler forumet, det er sånne som deg! [/OT] Torrent's er en ganske avansert måte å laste ned på hvis du ikke har gjort det før, og manualene er som oftest ganske tunge og kortfattet. Som tidligere sagt, det du skal ha er torrent-filer. En torrent-fil forteller torrent-programmet ditt hvor det spillet eller den filmen du skal laste ned befinner seg, om det er hos en eller flere brukere. dessverre kan ikke Bitcoment søke etter torrent-filer, disse må du finne hos diverse sider på nettet. Google er din venn. Når du finner en slik side, kan du som oftest søke etter torrents der. Den torrenten du er på jakt etter laster du ned, og åpner med Bitcoment. Resten er ganske selvforklarende
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 enig med kaffelefsa. unødvendig å slenge dritt, hvis du synes spørsmålet er så teit og unødvendig. du høres ut som en gretten gnager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå