Gå til innhold

Ting en bør gjøre på TG05!


Anbefalte innlegg

Kom med deres lister her, så kan vi sammenligne og sørge for å dele på gleden :)

 

Jeg kan for det første SINNSYKT sterkt anbefale at dere tester Segwayen som står i hallen ett eller annet sted. (Mer info på gathering.org seff). Dette er altså den rulle-saken med gyroer

 

I tillegg er film i chill-out zonen konge, og spilling i Xbox-standen.

 

Og selvsagt, det dere må streve for harde livet for å få med dere: Demoene. Det er så sykt fett!

 

Til sist av det jeg kommer på atm må selvsagt også seminarene nevnes, som f. eks Valve sitt. Opera skulle hatt tidligere i dag (Avlyst), men både Microsoft sitt og "How to make a demo" var konge. Kom dere ut av stolen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nettopp sett EM i DDR (trodde det handlet om minne jeg :p ) var litt kult til tider og se hvor fort disse folka hoppet rundt på en matte.

 

prøvde også Segwayen, stolen på Hi-Fi klubben (annbefales) og leste litt donald på chill out sonen.

 

aaaa. TG

Lenke til kommentar
dere bør stikke opp i kantina å kjøpe melk, det er rett og slett ubeskrivelig godt etter å ha levd på junkfood og cola i noen dager :p

har drokke 0.5liter brus og en pizza jeg til nå av junkfood :dontgetit:

Hvorfor spise så sundt? og hva er det du spiser?

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar
dere bør stikke opp i kantina å kjøpe melk, det er rett og slett ubeskrivelig godt etter å ha levd på junkfood og cola i noen dager :p

har drokke 0.5liter brus og en pizza jeg til nå av junkfood :dontgetit:

Hvorfor spise så sundt? og hva er det du spiser?

kjøpte noen polarbrød og bananer. dessuten så varer en stor pizza i en hel dag her på TG. men den egnetlige grunnen er vel at jeg er ganske gjerring.

 

fikk 5flasker brus av Kim for ca 24 timer siden. så 4-5liter brus er rettere nå

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...