Gå til innhold

Problemer med pet


Anbefalte innlegg

hei!

 

Dette er kanskje flaut av meg, men jeg har et problem. Jeg er hunter, og peten min døde. Hvordan skal jeg få den til live igjen? jeg klarer ikke å temme en ny, fordi det står at jeg allerede har en pet. jeg klarer ikke å "dismisse" peten, fordi det står at jeg ikke har noen, og når jeg blåser i fløyten for å summone den står det at den er død. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står visst noe om at den er Broken hos Thottbot. Men har du vært hos hunter traineren i Ironforge (hvis du er Alliance)? Etter å ha lært å temme beasts, fikk jeg beskjed om å dra til en bestemt hunter trainer i Ironforge. Hun lærte meg et par nye triks, muligens Revive Pet. (I hvertfall Feed pet, og det var et par andre også.)

http://thottbot.com/?q=180

 

Hvis du bruker hearthstonen til å komme deg fra et sted til et annet, og du har en pet, så må du kalle på den når du kommer fram. Da bruker du skillen med fløyta på. Jeg brukte steinen i Ironforge, og var rimelig overrasket over at snøleoparden min ikke lenger var med da jeg kom fram. Fikk heldigvis tips om å bruke fløyta, og da kom den springende. :) Det samme skjer hvis du tar tram med pet'en: Den "forsvinner" fra skjermen, og du ser en pil som viser at den er bak deg. Jeg lurte på om den kanskje sto igjen på perrongen, men da jeg gikk av tram'en, lusket den etter likevel. :)

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...