Gå til innhold

Sjelen din er solgt til blizzard!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er nr. 14 så ille? Synes nr. 4 var mye værre. 12 var også noe tvilsom.

Ellers synes jeg det er greit med strenge regler, gjør det lettere for Blizzard å stoppe folk som finner på faenskap.

Gjest member-60584
Skrevet

bryr meg i min fis. jeg spiller WoW og er fornøyd med det :)

solgt sjela? hahahaha ikke sant....

Skrevet

Interessant problemstilling, men har ikke tid til å tenke over den, må ta en kjapp tur til Wetlands og slakte litt crocs. :D

"What soul?"

Skrevet

Slike avtaler er bare fordi at det er et amerikansk spill og dem må alltid sikre seg mot alt mulig tull. Regler følger man kun om dem er fornuftig..enkelt og greit. Det verste som kan skje er t dem sletter kontoen din..so what?..kjøpe nytt spill da!

Skrevet

Prøv å les gjennom litt fler eula'r en blizzard sine. Det der er jo bare standard ting. Les windows sin. Der er er det ulumskheter....

Skrevet
3) Du må ikke lage/publisere egne historier basert på dine opplevelser i spillet (EULA pkt. 4).

Mye syke ting her.. jaja, har aldri gidda å lest igjennom sånne "kontrakter" før, og kommer heller aldri til å gjøre det.

Selger gjerne sjela mi for et par timer WoW :love:

Skrevet

Haha.. Mye rart her.

"Du gir herved Blizzard retten til å innhente informasjon fra PCen uten at de varsler deg på. Dette inkluderer ID-nummeret på harddisk og CPU samt IP-adresse og type OS. (Terms of Use pkt. 15)."

>_<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...