Gå til innhold

Ultimate lvl 50 Combat rougue , talent tre.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har respeca talent poegene mine 2 ganger allerede, for å prøve ut de forskjellige egenskapene og slåss måtene.

Jeg kan ogå nevne at jeg tok en 48elite solo, noe jeg ikke klarte da jeg hadde nesten fullt på assasination og sub.

Jeg synes at en combat rogue er det beste /gjør mest skade/dreper fortest.

Nå skal jeg respece for en siste gang og sette opp dette, vil bare høre hva dere synes. ( fjerner de to poenga jeg har på Master of deception )

Assasination:

10poeng

Improved eviscade 3/3

Malice 5/5

Ruthlessness 2/3

Combat:

31poeng

Improved sinister strike 2/2

Lightning reflexes 5/5

Deflection 5/5

Precision 5/5

Improved evasion 2/2

Riposte 1/1

Dual wield specialization 5/5

Blade flurry 1/1

Agression 3/3

Sword specialization 1/5

så gir jeg opp 2/5 på Master of deception til fordel for:

Adrenaline rush 1/1

Her er det null sløsing med poeng og jeg tror dette vil fungere utmerket. Noen synspunkter? Begynner kampen med en Cheap shot, ( droppa ambush, backstab) kjører på noen sinisters, slice and dice, evasion og blade flurry hvis jeg sliter. Gauge eller kidney hvis jeg sliter skikkelig , og vanish for å komme meg unna. Har også med mange potions, ( +25agility, 500-900 health ) bruker 2 sverd.

Håper dette opsettet kan hjelpe noen med å bestemme seg for hva de skal velge, vet jeg sleit med det selv, og jeg måttebare prøve meg fram flere ganger før jeg kom hit. Hvis det er noe som ikke helt er 100% her, si ifra. ^^

Endret av asad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tenker noe på PvP også, så bør du putte 2 poeng i Improved Kick, som silencer byttet ditt i 2 sekunder, uannsett. Temmelig kjekt i PvP mot f.eks mage.

Ellers har jeg temmelig lik build som deg, eneste er at jeg tenker jeg går noe mer i Subtelty for å få fatt i et skill jeg ikke helt husker hva heter, men det gjør iallefall slik at det blir x% sjangs for x rank på talentet, så får du 1 ekstra kombopoint ved bruk av Backstab, Ambush eller Cheap Shot. (Ettersom jeg er Combat Rogue tror jeg en start med Cheap Shot og 3 kombopoeng vil gi en stor fordel :p).

Skrevet
Om du tenker noe på PvP også, så bør du putte 2 poeng i Improved Kick, som silencer byttet ditt i 2 sekunder, uannsett. Temmelig kjekt i PvP mot f.eks mage.

Ellers har jeg temmelig lik build som deg, eneste er at jeg tenker jeg går noe mer i Subtelty for å få fatt i et skill jeg ikke helt husker hva heter, men det gjør iallefall slik at det blir x% sjangs for x rank på talentet, så får du 1 ekstra kombopoint ved bruk av Backstab, Ambush eller Cheap Shot. (Ettersom jeg er Combat Rogue tror jeg en start med Cheap Shot og 3 kombopoeng vil gi en stor fordel :p).

ok. Men nå har jeg ikke flere poeng å bruke. hehe. har jo 40% sjanse for å få ekstra combo etter attacks og da :D

Skrevet
få vekk Improved evasion 2/2!!! :ohmy:

uuu jeg har 4sec lengre evasion, nei det er som å kaste talent points ut vinduet... :p

Helt enig. De 2 poengene gjør mer nytte for seg andre steder...

Skrevet
få vekk Improved evasion 2/2!!! :ohmy:

uuu jeg har 4sec lengre evasion, nei det er som å kaste talent points ut vinduet... :p

Helt enig. De 2 poengene gjør mer nytte for seg andre steder...

Er dere ironiske der eller?

4 sec er jo mye i en kamp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...