Gå til innhold

Tror du på spøkelser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange sånne historier. Og noen tror på spøkelser, andre ikke.

Mange av de som sier de har sett spøkelser, kan jo være de har inbilt seg det bare fordi de tror på det. Men det kan nok være at det stemmer i noen tilfeller også.

Mange der ute som sier at dette er bare vås. Men jeg er helt sikker på at det (som det sies i artikkelen der) finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet om.

Sies jo også at det er bare de som tror på spøkelser som får se dem. Visstnok grunnet at de som ikke tror på dem sannsynligvis ville fått sjokk dersom de hadde fått se dem. Men...jaja :roll:

 

Ja, jeg tror på spøkelser. Har faktisk ett her hjemme. Har aldri sett det, men hører jo lyder, og noen ganger så kan du bare føle at det er ett eller annet der, selv om du ikke vet hva.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg tror det finnes en logisk forklaring på dette. Spøkelser er jo et kjent fenomen og det er jo et spørsmål da. Hvordan kan døde mennesker "leve" videre?

Altså, har de en egen bevissthet, eller er det bare deres tomme skall (sjel) som går igjen? Er de klar over at de finnes? Blir mer som "den sjette sansen" :scared:

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noe som kan ligne på spøkelser, så jeg vet ikke hva jeg skal tro... Som regel blir jo "spøkelser" i hus avslørt av enten konstruksjonsfeil, måter ting er laget på (vannrør som går gjennom en trevegg lager ulelyder f.eks), mus/rotter etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...