Gå til innhold

Hvordan bruke gmail på msn?

eoj_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en gmail konto som jeg gjerne vil bruke på msn, men når jeg prøver å logge på kommer det bare at passordet eller brukernavnet er feil.

Hvordan fikser jeg dette?

Espen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste ikke fø i dag at det var mulig jeg heller. Men så la jeg plutselig merke til at en på lista hadde det:p

Espen

Skrevet

Hei!

Mulig å ha gmail i msn messenger, har selv hatt det nå siden omtrent 2 uker. Man kan forsåvidt bruke hvilken som helst adresse i Msn messenger.

Skrevet

Nå prøver jeg også å registrere Net.password med g.mailen min, slik at jeg kan bruke den i MSN... Men det står "email not verified" eller noe slik, og prøver å bekrefte denne. I "bruksveiledninga" sier den at jeg skal "sluttbekrefte" i en mail jeg skal få tilsendt, men denne får jeg aldri.. har prøvd flere ganger, men det er ikke mulig... noen som vet hva feilien kan være?

Skrevet
Nå prøver jeg også å registrere Net.password med g.mailen min, slik at jeg kan bruke den i MSN... Men det står "email not verified" eller noe slik, og prøver å bekrefte denne. I "bruksveiledninga" sier den at jeg skal "sluttbekrefte" i en mail jeg skal få tilsendt, men denne får jeg aldri.. har prøvd flere ganger, men det er ikke mulig... noen som vet hva feilien kan være?

Mulig du allerede har sjekket det, men det kan være at den mailen har havnet i spam-mappen

Skrevet

Har fått mailen fra dem nå, tok nesten ett døgn.. Synes det er skikkelig elendig at man må vente så utrolig lenge, og at det skal være så "komplisert" å bruke MSN på skikkelig vis.. Menmen, det funker nå:D

• 1 måned senere...
Skrevet

har samme prob som avion, men e har fått mailen d e bare at når e ska configurer så går på linken å så kommer d opp et blankt vindu?_? :(

det e sånn at e kan ikke bytte nikk og det står at e-posten ikke er bekreftet :mad:

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...