Gå til innhold

Content patch på fredag den 25.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takker og bukker, neier og danser, skåler og traller, lovpriser og hyller!!

Nå gikk det unna i svingene!!

Henger meg på den jeg.... Joohoooooo.....

:green::green::green:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm... får samme feilmelding når jeg prøver å installere...

The program was unable to find a file required for patching.

Filename: World\Maps\Kalimdor\Kalimdor_41_24.adt

Error: Systemet finner ikke angitt fil.

If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support.

Noen som vet hva som er galt?

Endret av Odland81
Skrevet
Du har lasta ned feil patch!

Denne feilmeldingen fikk jeg da jeg lasta ned fra Blizzard også. Så det kan ikke være feil patch.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg får sykt masse feilmeldinger siden jeg har så mange addons. Har disablet dem.....

Men må jeg laste ned nye for at de skal funke??

Skrevet
Her finner du tre alternative kilder - som forresten ikke var der da jeg lastet ned patchen på morningen i dag.

Nå gikk det unna ja!! :thumbup:

Skrevet
Jeg får sykt masse feilmeldinger siden jeg har så mange addons. Har disablet dem.....

Men må jeg laste ned nye for at de skal funke??

samme her...alle addons fucker opp..

skifta til samme versjon som spillet osv osv, som har funka før, men går til helvete uansett.

irriterende. :thumbdown:

Skrevet

Det er jo faen ikke vits å styre med patchen når man uansett ikke får spilt! ÅÅÅH, jeg var heldig nok som endelig (takket være en kompis) fikk tak i det forrige fredag, og nå er jeg helt avhengig!

Kan de ikke heller stenge av den teite Burning Blade-servern og heller konsentrere seg om RP-serverne? Det hadde vert saker det ;)

Skrevet

Etter at godt over halve dagen min har gått med på å få istand WoW igjen sitter jeg her fortsatt. Etter 4 timers nedlasting a patchen med WoWs egen updater ville ikke spillet fungere, så etter en reinstall og ny nedlasting av patch(bare noen minutter med en av linkene fra denne tråden :thumbup: ), så finner jeg jo ut at for å innsttalere denne patchen må jeg også ha den forrige(og den forrige? :shrug: ). Så vet noen om en link til eventuelle tidligere patcher eller må jeg bite i det sure eple, og bli sittende til over midnatt med å laste ned patchen fra Blizzard?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...