Gå til innhold

Lage stun gun av kamera


Anbefalte innlegg

Hvor er det alle får det fra at det er så farlig???

 

Når man stunner noen med et kamera, så er det som regel 1-10cm i mellom hver av polene, og da kan man få et merke, thats it...

 

Men, om man tar en pol i hver hand, da blir det straks farligere, for da går strømmen gjennom hjertet...

1-10 CM?

 

ville vel tro de fleste som har lagd sånn stunner(ink. meg) ikke har mere en maks 2cm mellomrom mellom polene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare nevne at jeg her om da'n, i fylla naturligvis, greide trikset med å stunne meg selv i ansiktet! Off.. Etter det hadde jeg en køl svart prikk i trynet! Nå er den mer rød.. :(

 

Til alle som har lagd stun-gun! Gjem den unna før dere griper tak i spriten!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Hvor er det alle får det fra at det er så farlig???

 

Når man stunner noen med et kamera, så er det som regel 1-10cm i mellom hver av polene, og da kan man få et merke, thats it...

 

Men, om man tar en pol i hver hand, da blir det straks farligere, for da går strømmen gjennom hjertet...

Tror du svarte på ditt eget spm der.. Man kan holde i den ene polen med ene handa og den andre med den andre.. Isoleringen er ikka alltid tipp topp stand og da kan uhell oppstå på mer en et par tre cm avstand...

 

Ikke for å trå noen på tærne men dette appelerer veldig til fjortisser, og de vet som regel ikke hva de gjør...

Lenke til kommentar
Jeg er fjorten, og jeg skjønner akkurat hva du meger Bogan! Appelerer veldig til oss, er ingen tvil om det.. Er en utvikla bæsj, tiss, promp-humor å få latterkrampe av en annen som skvetter og får vondt! =S

Jeg tolker det som ironi... Men en gjennomsnittlig fjortenåring vet nok ikke hva en kondensator er. Og synes det er ganske kult med en sånn en.. Og en hjemmelaget strøm kilde er faktisk farlig om den ikke brukes riktig.. Har selv laget en som en fikk strøm gjennom hele kroppen av og selv fått strøm pga uutladet kondensator. Og jeg er langt eldre en 14 pluss at jeg kan en del om slikt... Så slapp av!

Lenke til kommentar

Hørtes det ut som ironi? Var ikke det..

Vet det er farlig, men ungdommer søker idag spenning på mange rare måter, f.eks. ved å leke med døden! Dumskap, ja.. Enig så enig..

Er ikke mange som vet hva en kondensator er, men når internett finnes kan jo allverdens ungdom finne ut hva det er på null komma svisj og finne oppskrifter som ligger så åpne og enkle på nett.. Så da er det alltid spennende å prøve ut, for det er ikke ofte det blir advart mot å bruke sånt slik som i denne tråden..

Personlig har jeg ikke rørt min siden jeg misbrukte den i fylla!

Lenke til kommentar
Kan du lage en tegning? Perosnlig er jeg sånn at jeg ikke skjønner ting før jeg ser det visuelt.. :p

Hehe, du har to pinner du skal bruke. Lodd en ledning på hver av de to pinnene :p

Men pass for all del på at du ikke kortslutter pinnene (at de kommer i kontakt med hverandre). Da er du garantert at et eller annet ikke funker spesielt bra etterpå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...