Xander^ Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 men folk som cheater bryr seg ikke for at de vet at de cheater.. Hvordan vet du det? Edit: av erfaring forsvinner ikke cheatern før han blir votet ut eller bannet av admin.. Vel, noen stikker da etter en del whining. Det har jeg erfart. Noen stikker når de ikke gidder å "spille" mer. Før eller siden stikker de vel. Men hvordan mener du man bli kvitt cheatere, da? Mase på de? - Hei, cheater. Hvilken cheat har du? Hvor lastet du den ned? Har du MSN? Legg meg til på [email protected]! +++ Nei, det var tåpelig sagt av deg.. For å få ut en cheater raskt må spillerne kunne vote og admin være mer tilstede.. Whine hjelper så si ingenting
DevN Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 For å få ut en cheater raskt må spillerne kunne vote og admin være mer tilstede.. Ja, da skal man være heldig. Sjeldent jeg opplever at noen faktisk voter en ut. Og admins, nei, de er aldri der når man trenger de. Men jeg har vært ganske flink i det siste, minimert spillet, gått på IRC-kanalen til serveren og skrevet en liten melding i kanalen, f.eks. "Cheater (<nick>) på <server nummer, e.l.>". Etter fem minutter ser jeg ofte en admin på serveren, som spectater i noen minutter og så kick.
Xander^ Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 For å få ut en cheater raskt må spillerne kunne vote og admin være mer tilstede.. Ja, da skal man være heldig. Sjeldent jeg opplever at noen faktisk voter en ut. Og admins, nei, de er aldri der når man trenger de. Men jeg har vært ganske flink i det siste, minimert spillet, gått på IRC-kanalen til serveren og skrevet en liten melding i kanalen, f.eks. "Cheater (<nick>) på <server nummer, e.l.>". Etter fem minutter ser jeg ofte en admin på serveren, som spectater i noen minutter og så kick. Ja, det er en flott måte å gjøre det på. Vet ikke hvordan det henger sammen, men når jeg spiller på badass(tror jeg det var)..når en cheater blir tatt..så blir han bannet fra fler enn bare badass..slags community tror jeg.. Det er også en bra måte å gjøre det på
LoveAmiga Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hele CS er jo ødelagt av cheatere. Latterlig spill......
Xander^ Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 (endret) Hele CS er jo ødelagt av cheatere. Latterlig spill...... Vil ikke si hele..merket stor forskjell på cs og css..lite whining og lite cheating.. edit: å nå skal jeg herske med det nye superbass virbration headsettet jeg kjøpte i all hast på chlas ohlson! :!: Endret 23. mars 2005 av Xander^
Sink Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Så lenge dem klarer å bli bannet fra catch-gamer serverene er jeg fornøyd egentlig, siden det er der jeg opphlder meg ta demo! husk mens du recorder skriv status i console. etterpå sender du til [email protected]. da blir cheaterne bannet i RADAR
Ueland Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 dessverre fant jeg ut det med status etterpå, dog tar det nok ikke lenge før en ny kar prøver seg et eller annet sted.
Sink Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 dessverre fant jeg ut det med status etterpå, dog tar det nok ikke lenge før en ny kar prøver seg et eller annet sted. Cheatere er det nok av, tok selv en nå for 1min siden.
Xander^ Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 (endret) Ok..jeg har spilt uten lyd en god stund nå..5 min inne i en server blir jeg anklaget for wh..pga det råe headsettet jeg anskaffet meg.. kort tid etter fikk catch nytt medlem Endret 23. mars 2005 av Xander^
Ueland Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 dessverre fant jeg ut det med status etterpå, dog tar det nok ikke lenge før en ny kar prøver seg et eller annet sted. Cheatere er det nok av, tok selv en nå for 1min siden. Gratulerer Gir nærmest en god følelse og ta noen som skal ødelegge for alle andre..
nree Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hehe, morsomt og cheate ein gang i blant på insecured servere Men vist du cheater på secured blir du banna for som f**n... (det er ikkje serlig gøy og kjøpe ny cd-key ) EDIT: Har foresten 2 kontoer på steam... Den ene blir låst opp for spillng på secured server 9.9.05 og den andre er helt fin EDIT: 670 Innlegg EDIT: Tok 3 cheatere på samme server, har demo og status fra serveren men hvor skal jeg sende det? Endret 25. mars 2005 av goggen90
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Rapporter til Steam(elns) slik at kontoen blir "banna" Det var www.steambanS.com det heite. Endret 25. mars 2005 av zefler
Bugbox Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Var ikke sikker på hva som var passende topic.. Uanz, så den cheatern i dag..hehe..han cheatet som ingen andre..alt av cheat var slått på og han gjorde minst mulig for å skjule det..sprang på å knuste alle oss ct på aztec.. Har aldri sett en sånn cheater på minst 3-4 år..var en sann glede.. Men så ble han til slutt banna Er vanligvis i mot cheating..men når cheatern ikke skjuler det, men peiser på som bare det..ja, da er det en sann glede! :!: utrolig off topic men hvorfor i huleste har du bilde av cato fra hotel cæsar (glemte nettop det ordentlige navnet hannes..) har sett flere poster med inlegg fra deg.. og har bestandig lurt på hvorfor.. sårry at det er så mye off topic Edit: leif was here... Ganske enkel forklaring..synes han spiller en så sinnsyk sprø karakter i serien HAHA...han er sprø ja!! :!: :!:
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Next week we'll begin beta testing the new Valve Anti-Cheat system. For people playing multiplayer games, there will not be any visible difference while we're conducting the beta, but we will be logging cheating violations into our database to make sure it's ready for general release. This will be the last public notice before the system is released and active for everyone. If you have any cheats for multiplayer games installed on your computer, now would be a good time to uninstall and stop using them. When a cheat infraction is detected, the offender will be permanently banned from playing on secure servers. In lighter news, work is progressing on Lost Coast, that is the level we've built to showcase a new piece of rendering technology coming to Source called High Dynamic Range lighting, first mentioned here. Valve's Doug Lombardi will be showing the level on G4 TV next Wednesday, March 30th. More information on the broadcast is available here. Dette fekk eg opp når eg logga på Steam idag. Gode nyheter
Left Blank Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) If you have any cheats for multiplayer games installed on your computer, now would be a good time to uninstall and stop using them. When a cheat infraction is detected, the offender will be permanently banned from playing on secure servers. haha, de tror nok cs spillere er mektig dumme ja.. bare så det er sagt du blir ikke banna hvis du har en cheat.exe fil på maskinen uten å bruke den. det er en skremme metode hvor de prøver å få alle til å fjerne cheatsa sine totalt, noe som er bra i seg selv, men på meg virker det ikke som de tar oss gamere veldig seriøst. in other news; teddy, ikke spill på acme, det er en nybegynner server. du blir aldri bedre av å spille der. spill heller på catch gamer members only #1 og #5, der spiller folka som er gode og som har peil, og det skal MYE til før du blir anklaget for cheat hvis du ikke har cheata. edit: ja btw, en ting som plager meg med cheating er all whininga, folk må forstå at de fleste cheatere som jukser åpenbart med speedhack etc, er sikkert 14 år gamle og syntes whining er morsomt. de lager såkalte "rages" hvor de tar screenshots av whininga og viser til alle k0mpiza for å se kule ut. my advice: ikke si noen ting eller leave servern Endret 26. mars 2005 av joltaire
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 No veit ikkje eg om du har rett angåande å ha cheat på maskina uten å bruke den, men det er ihvertfall mange som kjem til å bli skremt. Btw: Kva er vits med cheat på dataen vis du ikkje bruker den?
Left Blank Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 jeg har rett.. tenk på det logisk da. hva trenger man for å søke en maskins hard disker for cheats? 1. en stor database over alle cheatsa de vil finne. 2. ikke nok med det, hvordan skal programmet finne ut at "haha.exe" er en cheat? 3. nei, og siden personer da bare kan rename filene så søker de da ikke etter filnavn eller mappe navn. 4. det betyr at de m søke INNI filene. 5. dette betyr at de må skrive et program som søker gjennom etter spesifikke kompilerte watermarks eller no slikt(programmering er ikke min sterke side ) Dette betyr da altså at hver gang noen starter cs, må vac søke INNI filene på alle hard diskene, etter ting som alle kan skifte hvis de vil, og etter noe som ikke er ordentlig bevis for at noen cheater. det finnes TRILLIONER av binære programmer der ute, som mange sikkert har samme oppbygning som en cheat men som er noe helt annet, hva om en kunde har dette og blir banna? det blir da millioner av saker med folk som ikke cheater som blir tatt. ikke nok med det, ta å søk med windows search, og søk etter f eks "haha" INNI filer på dataen din. det tar DRITLANG tid. nei du at de har bygget inn noe slikt virker helt urealistisk.
kizzykazz Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Den siste var BRA! Holder med deg på den Dette er litt OF topic men idag var det en kødd som kvar einaste runde kasta en flash og flasha teamet. Etter på skreiv eg til han at han skulle stoppe, men då begynte han heller å springe rundt siktet mitt for å blocke. Det tok 10 runder før han blei banna, og tok meg MANGE liv å holde på med den sullikken. Kan eg som spelar på serveren gjere noko anna for å få han banna enn å sei " Kick -idioten-"? Det med cheat er artig visst 1 type gjer det i maks 1 runde og sluttar med det då. Visst han fortsetter blir det bere irriterende og dumt. (kommer an på kor mange gangar du har opplevd det selfølgelig) tror folk begynner å bruke cheat når de er lei av cs. personlig blir eg ALDRI lei av det!
chokke Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 morsomte med cheatere er alle som whiner. På norske servere uten utenlandske admins komemr en finne og sier: Stop cheating or i will ban you... Andre er "OMG, haxor, plz, stop, icanwriteimstupidasacow" Og de andre som maser på en om å hente admin når samtlige er på IRC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå