Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes den er 86x86 piksler, og at du må forminske den litt.

Den blir automatisk endret til 80x80, if you haven't noticed. Altså intet problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avataren kan ikke være større enn 80 ganger 80 pixler.

OBS: Du må selv sørge for at den bildefilen du bruker som avatar ikke overskrider grensene! Forumet forminsker visningsstørrelsen på for store avatarer, men filen er upåvirket. Sjekk retningslinjene for info om bruk av avatar!

Opplastede avatarer kan ikke ha en filstørrelse større enn 6 KB.

Følgende filtyper er tillatt: gif .jpeg .jpg .png

Jaja. Er ikke så farlig, og det plager ikke meg. Det værste som kan skje er at en moderator fjerner avataren. Tenkte å si fra så det ikke risikeres.

Skrevet
Jeg synes den er 86x86 piksler, og at du må forminske den litt.

Den blir automatisk endret til 80x80, if you haven't noticed. Altså intet problem.

Det er ikke lov. Som i ZLatzman's quote fra reglene på forumet..

Jeg forstår ikke poenget, men en regel er en regel, selv om de kan være helt tåpelige noen ganger..

Skrevet

De er litt små synes jeg, dersom du cropper originalbildet til 80x80 og 5-6KB burde du få et litt bedre bilde med tanke på skarphet og farger. Tror jeg i alle fall. Corel var ikke helt samarbeidsvillig så dette er 80x77

post-63-1119045144_thumb.jpg

Skrevet
De er litt små synes jeg, dersom du cropper originalbildet til 80x80 og 5-6KB burde du få et litt bedre bilde med tanke på skarphet og farger. Tror jeg i alle fall. Corel var ikke helt samarbeidsvillig så dette er 80x77

takker

Skrevet

hei

lurer på om noen kan lage en metallica-avatar til meg?

hvis ikke, kan noen finne en Some Kind of Monster-avatar/St.Anger-avatar til meg?

på forhånd takk

Skrevet
hei

hvis ikke, kan noen finne en Some Kind of Monster-avatar/St.Anger-avatar til meg?

på forhånd takk

:shrug:

Skrevet (endret)
hei

på forhånd takk

:shrug:

ikke akkurat det jeg var ute etter, men takk=)

oi oi oi, jeg har funnet det jeg lette etter

Endret av bonga2
Skrevet (endret)

Noen forslag, ikke sikker på hva jeg skal bruke, men liker voffsen. Kanskje jeg tar noen nye bilder av den når jeg kommer hjem:

Endret av ~Alex~
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...