Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker en avatar med Homer (simpson) og nicket mitt. noen som kunne ha mekka til meg?? (hvis ønskelig skal dere få cred i signaturen.

Skrevet
kjipt, ble stengt igjen. er jo ikke det samme. skulle vært åpen, men men. :confused:

den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt

Skrevet
den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt

ja, men nå ble den stengt pga at vi ikke trenger 2 avatar tråder ;)

Skrevet
Jeg liker min...personlig...men hva synes dere?..litt teit kanskje

BTW IKKE EN FLODHEST AVATAR

Det å ha Flodhest-avatar er det samme som å være fjortiss.

Fjortiss: Det er ikke en alder, det er en tilstand.

Flodhest-avatar: Den må ikke være laget av Flodhest, den må bare være like dårlig som de Flodhest lager.

Man bør være litt original når man velger avatar, eller i det minste personlig. HalTan sin avatar er et godt eksempel på originalitet, og i tillegg til at det er en fin avatar vet at alle det er hans avatar.

Jeg skifter avatar hele tiden, men beholder samme tema: Avataren er av en karakter i en film som interesserte meg, jeg har økt kontrasten på bildet og jeg har lagt til ramme.

Det gjelder rett og slett å finne noe som representerer deg, og som folk vil kjenne igjen.

Skrevet

det vi hadde var jo mer en klubb en en avatar tråd , et samhold og en plass hvor vi kunne prate litt piss , litt som so4 , men men vi får vell bare ta alt dette med oss hit

Skrevet

det vi hadde var jo mer en klubb en en avatar tråd , et samhold og en plass hvor vi kunne prate litt piss , litt som so4 , men men vi får vell bare ta alt dette med oss hit

nei :nei:

noen som vil lage avatar til meg?

en slam moderator fjerna den forige.. :cry:

hadde vært kult om det var en gris med i bildet :w00t::cool:

Skrevet (endret)

Herregud!

Stengte Ueland seriøst flodhest-klubben?

Håper noen åpner den igjen, for det var ikke en "vanlig" avatarklubb, det var mer som en... hmm.. fabrikk!

Men nå kanskje folket skifter avatarer? (endelig)

@ LenniZ: hehe, alle i flodhest klubben sender pm til samme moderator :p

Endret av Steina
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...