Gå til innhold

Blizzard verdens beste support


Anbefalte innlegg

La oss stemme på blizzard for verdens beste support.

 

Jeg har prøvd og logge inn på wow men det går ikke.

Jeg har prøvd og logge inn på acount managnent men går ikke.

Jeg har prøvd og logge inn på forumet deres men det gå ikke.

Jeg har prøvd og ringe de men de har stengt i helgene.

Jeg har prøvd og fylle ut web formen deres men det går ikke.

 

Men jeg fikk svar på en epost i dag med følgende overskrift: Delivery Status Notification (Failure)

 

Hvem er bedre

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter jeg også :(

Samme her... Faen for noe møkka-greier!

Jeg har kasta inn mastercard, all info korrekt etc... Men driten funker isje og eg kan isje logge på.

 

ER så trøtt å lei av blizzard.. er det ikke serverene er det faen noe annet !

 

Prøvde å ringe.. no chance!

Acountmanagment ----> Dream on!

Lenke til kommentar

kan ikke si det er noe sjakktrekk å drive et MMO spill der serverne skal gå mer eller mindre 24/7 hele året, og la tech support osv ha fri i helgene?

Nei spillene til Blizzard i seg selv, er bra, men servicen er lik 0. De svarer jo ikke community'en og gir ingen info om hva som skjer.

Det kommer heller senere med en standard generisk beskjed ala "We have been experiencing technical difficultys and we are working on correcting the problem. We appologize for any inconvenience this may cause." eller noe slikt BS.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
kan ikke si det er noe sjakktrekk å drive et MMO spill der serverne skal gå mer eller mindre 24/7 hele året, og la tech support osv ha fri i helgene?

Nei spillene til Blizzard i seg selv, er bra, men servicen er lik 0. De svarer jo ikke community'en og gir ingen info om hva som skjer.

Det kommer heller senere med en standard generisk beskjed ala "We have been experiencing technical difficultys and we are working on correcting the problem. We appologize for any inconvenience this may cause." eller noe slikt BS.

Støttes, de har uhorvelig med kunder, og tjener så mye penger på dette at det nesten ikke er mulig å fatte det..

 

Supporten burde være deretter.

Lenke til kommentar
kan ikke si det er noe sjakktrekk å drive et MMO spill der serverne skal gå mer eller mindre 24/7 hele året, og la tech support osv ha fri i helgene?

Nei spillene til Blizzard i seg selv, er bra, men servicen er lik 0. De svarer jo ikke community'en og gir ingen info om hva som skjer.

Det kommer heller senere med en standard generisk beskjed ala "We have been experiencing technical difficultys and we are working on correcting the problem. We appologize for any inconvenience this may cause." eller noe slikt BS.

Du glemmer Thank you for understanding.

Lenke til kommentar

Vanligvis synes jeg folk er litt kjapp til å klage på ting som ligger utenfor Blizzard sine muligheter til å påvirke.

 

Men jeg må si at jeg er ganske enig i at Blizzard ikke kan stenge support tjenesten sin i helgene. Jeg er klar over at det er helg og mange folk har fri, men det har ikke stoppa butikknæringen. Når folk har fri er butikkene åpne. Dette burde gjelde for MMORPGs også.

 

Selvfølgelig vil folk spille når de har tid, og folk har tid i helgene! Da får heller Blizzard betale supportavdelinga si 50%/100% overtid, de tjener jo sikkert helt ok på WoW allerede.

 

Se på politiet i Norge : I påsken har folk fri. Da tar ikke politiet fri. De har heller fler folk ute for å kontrollere at alt går riktig for seg. Sånn bør Blizzard tenke også!

 

Kan nevne at jeg, som mange andre, hadde problemer med å få lagd en account da det kom ut. Jeg snakka med support 2 ganger, og da ordnet alt seg. Man må riktignok snakke engelsk men det bør man kanskje kunne hvis man skal få noe ut av WoW unasett?

Lenke til kommentar

Hadde samme prob igår. Blizzard frøys kontoen, uten forvarsel (pga noen problemer de har med kredittkort selskapene).

1. de burde ha gitt meg et-par dagers varsel via e-mail slik at

jeg IKKE ble utestengt

2. skulle så logge meg på kontoen for å legge inn ny info ca. 14:00

a. fikk ikke logget inn; diverse feilmeldinger, også at

serveren var "nede"

b. etter ca 10 minutter - fikk logget inn. Fikk ikke åpnet

"subscription". Feilmedlinger som i 2a

c. etter ca 10 nye minutter kunne jeg legge inn ny subscription.

Trykket "knappen" for videre...... ny feilmelding ala 2a - b

d. tok pause på ca 15 minutter (spiller noen andre spill)

e. teller := teller + 1

if teller = 18 goto end

else goto 2a

 

end: fikk omsider lagt inn ny subscription og da spillt i et kvarter.

Skulle tidlig opp; noen må jobbe........ ca. 23:00

 

Men totalt tid på 9 timer fra start til slutt-tidspunkt er for DRØYT.

Har spamma Blizzard noe med mails relatert til dette, men får ikke svar.

Virkelig dårlig kundebehandling, support og "basis-tjenester".

 

:realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...