ottbor Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hva bør jeg velge? Hva gir best underholdning? Otto
minialeks Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 heisann.. jeg mener det er best å vente til mai, for da kommer nemlig Juiced!! Kongespill som er ute på Xbox.. men i mellomtiden kan du prøve NFSU2, eller noen andre digge spill.. En klassiker er jo Street Legal.. Mange mener at Street Legal er dårlig, men gi det et forsøk før du dømmer PS: Kjøp RPM Tuning.. det ruuler.. Altså.. Juiced og RPM Tuning..
X_Z_E_R_O Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Du burde kjøpe GT4, det er et veldig bra bilspill
Skateee Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 GT4 (PS2) TOCA 2 (PC eller Xbox!) Må nok anbefale GT4!
BoardkilL Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Det kommer litt an på hva du er ute etter. Det er en del gode spill å få tak i, men mange av dem er forbehold konsoll. Går ut fra at det er PC-spill du er ute etter som du har postet i en PC-tråd Skal du ha rallyspill på PC er Richard Burns soleklart best. Det er dog veldig realistisk, har høy lærekurve og krever ratt. Need for Speed Underground 2 fungerer veldig bra innen sin sjanger. Det er ikke akkurat særlig realistisk, men har god fartsfølelse og er kult både på nettet og om du spillet alene. Drøssevis med seriøst heftige biler, styling- og tuning-deler. Ser at andre har nevnt TOCA Race Driver 2. Det er et relativt realistisk spill, uten at det blir for ekstremt. En rekke forskjellige konkurranseformer, ligaer og biler. Alt fra lastebil og rally til formel og veteran. I det store og det hele svært underholdene. Dette er bare noen få av en rekke glimrende bilspill, det er disse som er mine favoritter i alle fall. Så Juiced nevnt også, det ligger en PC-demo av det ute og spillet ser svært, svært lovende ut. Ellers finnes det jo en rekke bilspill av litt eldre dato som fortsatt rocker hardt. Colin McRae Rally 2, fortsatt det beste i serien og et knallbra rallyspill. STCC2, baneracing på svenske og norske baner. Det begynner å bli gammelt, men er fortsatt svært bra. Favoritten min de siste åra er helt klart Screamer 4X4, noe som nærmest er en 4X4-simulator. Det er vel kanskje 4-5 år gammelt, men grafikken og fysikken er fortsatt helt topp og det er rett og slett et fantastisk bilspill. Banene er enorme og utfordringene realistiske. Det minner mye om når jeg tar min egen Pajero ut i bushen i virkeligheten. Du kan sikkert finne det til rundt 100-lappen, eller kanskje til og med mindre, på en webshop.
TanglewoodD Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 GTR, GT4 er bare møka. Konseptet suger tottalt. GTR ;D
Shotgun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kjøp deg GTR. Mange timers morro. Utrolig bra spill.
MuD Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Prøv Trackmania - Sunrise, Utrolig gøyt spill med høy underholdningsfaktor men det er bare demoen som har komt ut nå, men full versionen kommer om ikkje så lenge her er link til demoen! :Link:
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Prøv Trackmania - Sunrise, Utrolig gøyt spill med høy underholdningsfaktor men det er bare demoen som har komt ut nå, men full versionen kommer om ikkje så lenge her er link til demoen!:Link: Må nok si meg enig der ja OT: Hvorfor må console fanboys alltid mase om console spill selv når det er snakk om PC spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå