~Alex~ Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 [single playeren er utrolig bra etter min mening, denne tråden har ikke noe med Single playeren å gjøre] Jeg ble skuffet over multiplayeren til Brothers in Arms. Dessverre syntes jeg multiplayeren var for lite taktiskt til å være heftig på en taktisk måte. (savner muligheten for å lure motspilleren/ene, ligge i bakhold/gjemme seg, gå inn i hus++) Og jeg syntes ikke multiplayeren var intens nok til å bli heftig nok på en action måte (for få units, ikke mange muligheter til å drepe fiendene, ikke varierte gametypes++) Jeg håper det kommer en større multiplayer oppdatering eller omfatende multiplayer mods. Noen som har noen synspunkter på multiplayeren i Brothers in Arms? (Jeg har selv prøvd å spille multiplayer over lan med den nyeste patch og spillere 1vs1 og 2vs2. Jeg har spilt alle baner)
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Så langt har jeg ikke sett en eneste server som er satt opp av andre enn privatpersoner. Og de med lav ping er alltid fulle. Har ikke spilt det så mye enda, men jeg synes ikke akkurat at det er noe slags "Wow! Jeg kommer ALDRI til å slå av dette spillet, siden multiplayeren er så bra!", liksom. EDIT: CoD's multiplayer var meget simpel, men likevel GENIAL! (Carentan ) Endret 19. mars 2005 av MeTa][iC
Windoge Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Er man ute etter taktikk i flerspillerdelen, så er neppe CoD førstevalget heller.
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Er man ute etter taktikk i flerspillerdelen, så er neppe CoD førstevalget heller. "Hø-hø". Jeg skjønner hva du mener, men jeg liker stort sett alle multiplayer-deler. Liker blant mange andre: GTA2, CS, Battlefield, Halo, Serious Sam, Rainbow Six, SWAT3, BfME, Rome, WC3, osv osv. Jeg synes BiA's multiplayer er meget bra, men den er da ikek SÅÅÅ forbanna genial, nybringende, og "flawless" som kritikerne skal ha det til. I tillegg synes jeg at det kan bli vel "klaustrofobisk" (på en negativ måte) av og til. Men igjen: Jeg har ikke fått spilt det så alt for mye, så det kan godt hende at jeg tar helt feil. Og dessuten har jeg ikke sagt at multiplayer'n er dårlig! Den er over middels! (et godt stykke også)
~Alex~ Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Enig med begge =) Cod (UO) har en utrolig hefitg multiplayer (Carentan+M1Grand= ) , men har lite av det taktiske, men har hvertfall litt pga. mange gametypes og modes. Grunnen til at jeg ble skuffet over multiplayeren var fordi Brothers in Arms var/er så sykt hypet at når et spill "skal være det beste ww2 fps noen sinne!!!11" mm, så tenker du automatisk at her blir det en kult multiplayer. Noe det dessverre ikke er. (Den er kul, men blir kjedelig veldig fort)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå