Gå til innhold

Tauren i level 500 ?(med bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ment som en boss lvl..ale høyere raid enheter har megalvls....så dette er mer som at det skal være en som skal være umulig å drepe eller nesten...pratet litt med andre om det....hvordan sånne skal raides....må ha noe sinnsikt med slagkraft da...pluss at hvor det er en lvl 500, er det alltid en til...lifeguard...

 

Men hvis du slakter noe sånt....hva i all F*** dropper dem da......."Now thats the one million gold question"...sies jo at det er mer sjeldene Items enn Epic i spillet....så.."why not"

 

Tross alt, er bare Notable NPC som er så høy lvl...alle raser har ihvertfall 2 av dem i hovedstaden sin.

 

Hva tenker dere andre....

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at de NPC'ene som er lvl 500 egentlig bare er supersterke level 60 elites, som bare vises som lvl 500? Eller noe sånt? Men da er de jo vel egentlig sterkere enn lvl 60, men ikke så sterke som lvl 500.. Jeg vet ikke helt jeg :tease:

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Cosmos viser ikke feil og den har ikke kreftene til en level 500. Grunnen til at noen npcer eller mobs vises som 500 er rett og slett at blizzard vil skjule den egentlige levelen til monsteret. Dette kommer til å bli fikset på slik at UI mods ikke kan vise level på monster med høyere level i neste patch.

Level information is no longer available to the scripting system for dangerously high-level enemies.

Vil sannsynligvis bety at de med UI mods som viste levelen til folk nå vil se dødningshodet på de som er en del høyere level.

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar
Gjest member-60584

de som vises som "500" er ikke 500 og er ikke super kraftige 60 elites...

 

de har ikke noe lvl... en lvl 500 ville drept en lvl60 kar på 1 slag sånn som en lvl 60 kar dreper en lvl 1 på ett slag...

 

reveal lvl ui moden viser vel 500 for at det er maks den er lagd for å vise eller så er det bare et random tall siden den ikke vet lvlet til creepet for at creepet ikke har noe lvl...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...