Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt annet funker da vist ikke med telenor.. Har opera oppe med 12 forskjellige sider. Kun 3-4 stk som har funket hele tiden. Resten av sidene er bugga fra tid til annen.. noen ganger funker refresh andre ikke.

 

Er nok telenor eller en av linjeleverandørene demmes...

 

Edit: Og problemet oppstår alltid når det ikke er mulig å connecte til wow, når jeg er inne i wow funker alt annet også.

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

kjetil - meg!!

 

 

Kjetil: "hei mitt navn er kjetil ***** som ringer, jeg bare lurer på om dere kansje har noe problemmer med internett'en siden alt går sånn passe tregt, og det er helt umulig og laste ned eller gå inn på online spill og sånt"

canal digital: "nei, vi har ingen problemmer, sikker på at det ikke kan være noe galt med modemet ditt?"

kjetil: Er ganske sikker på at det er okey, siden jeg fikk nytt for omtrent 1 måned siden, men uannsett så sitter jeg her og ser på en internett side, der ikke bare jeg ser ut til og ha samme problemmet!

canal digital: gå inn på

http://www.tptest.st/ og test linja de! hade!

 

ARRRGGGHHHHH... " This domain name, "tptest.st", may still be available for registration! " takk for den hjelpa! :wallbash::realmad:

 

Edit: savner gamledager jeg, da allting var fint! men så flytta vi og fikk canaldigital, kan ikke bytte heller siden jeg bor i boretslag, som MÅ ha canal digital!!

Endret av Dondrio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...