Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Sitter og prøver å registere min nye kopi av wow. men når jeg skal signere me blir det DØDS tregt og det tar ca 5 min per side. alle andre web adresser fungerer som det skal. hva kan dette forårsake? er det meg eller er det stor trafikk eller.....?

å kommer dette opp etter jeg skriver inn Authentication key: :(

Var sånn til meg og. :w00t:

fikk det til til slutt :D :D :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan komme meg inn på masse realms, men ikke de jeg hovedsakelig spiller på... (Turalyon)

 

Virker som dem vil at vi skal flytte mer utover andre servere i stedet for å okupere de som sliter mest...

 

Edit:

Alle serverene på serverlista ser ut til å være oppe å kjøre.... :S

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fra www.wow-europe.com

 

Network issues resolved

 

The platform which includes part of the French and half of the English speaking realms went down approximately one hour ago. The relevant datacenter is now back online, however we'll benefit from the Wednesday weekly maintenance to check all the network fibres. The main cause has been identified and we are checking all other, possibly related, issues to prevent future occurrences.

 

We have identified the problem to be a bug in the software which runs on some of our main network equipment and are now testing an optimised version of this software. Once the optimisation is verified to be working correctly, we will upgrade our system.

Thank you for your understanding.

Lenke til kommentar

aaaaaaaaaaaaaaaaaa....dritt...kommer meg ikke inn på manage account :S :(

 

[ServletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp] /WEB-INF/jsp/account/menu.jsp(7,0) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.common.core.ChooseTag" for tag "c:choose"'

 

dritt... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...