Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva vi venter for?

Fordi det er noe galt med serverene / internett linjer ?

 

...eller kanskje noen sølte litt Cola på serverene ?

 

:ermm:

Fett! Det hadde vært kult om det egentlig var problemet. Det er lettere å vente når man vet at noen prøver å få cola'en ut av serveren. :hmm:

Lenke til kommentar

jeg får jamre litt jeg å da kanskje... '

 

Stod og lagde 3stk Salt Shaker og ante fred og ingen fare... plutselig ble det skummelt stille over hele Great Forge...hmmmz?

 

Åpner baggene mine for å skue på mine herlige selgbare Salt Shaker's, og hva ser jeg?

INGETING!

 

De var ikke der... så gikk jeg en runde og så at det faktisk var null ( o ) mennesker/dverger/elfs/gnomer i great hall i IF...

 

2 sec senere....disco

 

jamre slutt

Lenke til kommentar
Sitter og prøver å registere min nye kopi av wow. men når jeg skal signere me blir det DØDS tregt og det tar ca 5 min per side. alle andre web adresser fungerer som det skal. hva kan dette forårsake? er det meg eller er det stor trafikk eller.....?

Var sånn til meg da jeg skulle registrere og. Prøv å last ned Firefox, gikk mye bedre til meg da. :love:

Lenke til kommentar
Sitter og prøver å registere min nye kopi av wow. men når jeg skal signere me blir det DØDS tregt og det tar ca 5 min per side. alle andre web adresser fungerer som det skal. hva kan dette forårsake? er det meg eller er det stor trafikk eller.....?

å kommer dette opp etter jeg skriver inn Authentication key: :(

post-172-1115747970_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Sitter og prøver å registere min nye kopi av wow. men når jeg skal signere me blir det DØDS tregt og det tar ca 5 min per side. alle andre web adresser fungerer som det skal. hva kan dette forårsake? er det meg eller er det stor trafikk eller.....?

å kommer dette opp etter jeg skriver inn Authentication key: :(

Var sånn til meg og. :w00t:

Lenke til kommentar

Hm, får forsåvidt logget meg inn med mainen min, men er i "ingenmannsland". :(

 

Der hvor man velger karakter etter man har logget inn, står det ingen plassering / hvor jeg er i verden under mainen min, og når jeg logger inn kommer jeg til et helt øde landskap, brunt så langt øyet kan se.

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Hm, får forsåvidt logget meg inn med mainen min, men er i "ingenmannsland". :(

 

Der hvor man velger karakter etter man har logget inn, står det ingen plassering / hvor jeg er i verden under mainen min, og når jeg logger inn kommer jeg til et helt øde landskap, brunt så langt øyet kan se.

 

:shrug:

Du får kontakte en GM og håpe du får spille iløpet av 2 dager :)

 

( :roll: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...