Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere en meg som sliter på Silvermoon, eller vet om noen problemer. Den står lenge på Retrieving character list, og når spillet skal loade så går loadestreken helt ut, men kommer ikke inn.

 

Edit: Kom inn nå, men det går vanvittig tregt å logge inn. Er dette et problem lokalt hos meg, eller på server?

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Er det flere en meg som sliter på Silvermoon, eller vet om noen problemer. Den står lenge på Retrieving character list, og når spillet skal loade så går loadestreken helt ut, men kommer ikke inn.

 

Edit: Kom inn nå, men det går vanvittig tregt å logge inn. Er dette et problem lokalt hos meg, eller på server?

5114134[/snapback]

 

Sto i kø 15 min. på Stormscale, og nå har jeg stått en halvtime på Retrieving character list. Æsj.

Endret av DaDon
Lenke til kommentar

Tjoho. 1 time igjen til MC run og account management siden til Blizzard har "Too many connections".

 

EDIT:

 

Tjoho! Nightslayer bracers og chestpiece droppet endelig (Jeg var jo selvsagt ikke der, og jeg HADDE mest dkp også). Kontoen min er stengt i 24 timer pga Blizzard tydeligvis registrerte når jeg prøvde å få sendt igjennom VISA opplysningene mine. Og ikke nok med det! VISA'en min er stengt i 72 timer! I'm so happy!

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Tjoho. 1 time igjen til MC run og account management siden til Blizzard har "Too many connections".

 

EDIT:

 

Tjoho! Nightslayer bracers og chestpiece droppet endelig (Jeg var jo selvsagt ikke der, og jeg HADDE mest dkp også). Kontoen min er stengt i 24 timer pga Blizzard tydeligvis registrerte når jeg prøvde å få sendt igjennom VISA opplysningene mine. Og ikke nok med det! VISA'en min er stengt i 72 timer! I'm so happy!

5118913[/snapback]

 

 

Hadde samme problem. Det viste seg å løse seg ved å ta en telefon til blizz. Ikke nødvendig å vente i 72 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...