Duval Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg så FM05 annonsert hos Play.com til GBP 14,99. Dette er cirka 175 kroner. http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=157490 Er disse spillene annerledes enn de man kjøper i Norge? (er helt blank på dette..) Er prisen god? God påske alle sammen!
Johnx Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg så FM05 annonsert hos Play.com til GBP 14,99. Dette er cirka 175 kroner.http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=157490 Er disse spillene annerledes enn de man kjøper i Norge? (er helt blank på dette..) Er prisen god? God påske alle sammen! Så også dette, skal jo funke fint det der Synes også selv at FM 2005 er bra, spiller det mye for tiden! Slipper jo tollen å på FM siden det koster under 200 kr.
Duval Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Takk, takk! Ja, det var jo en flott pris, ble litt overrasket selv. Da tror jeg at jeg bestiller det. Er det mulig med norsk språk selv om det er en engelsk utgave, er de identiske? Endret 22. mars 2005 av Duval
Rofle01 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 CS-manager!!! wohoo vær manager for din egen CS clan. www.cs-manager.com :!:
OnetroM Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Cycling Manager 4 er for meg det feteste innen managerspill. Jeg er ikke spesielt glad i fotball så da er det andre alternativer som må prøves. Formula 1 Manager er et annet godt forslag, men det er gammelt og manglet mye for å bli helt topp.
Dʋgɢtung Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 LOL! Lastet ned betaen og testet CM5 nettopp. Nå har jeg vært CM-fan siden 95/96, så for meg har det også vært naturlig å følge etter utviklerene til FM2oo5. Har kikket rundt i CM5, og må si at jeg er enormt skuffet. Greit nok, hastigheten er grei, men man skal da ikke ofre alt annet for hastighet. Jeg håper virkelig de har brukt alle disse fantastisk speiderene sine, for til og med topplagene i Premier League manglet mange spillere både på A-lag, reservelag og U-lag. Jeg vet nesten ikke om jeg orker å begynne på skinnen engang. Minner meg nesten litt om CM2 - som fungerte flott. Jeg er av den oppfatningen av plasseringen av funksjonene o.l. er fin, men skinnen ser ut som den ble laget tidlig på 90-tallet. Nei, fysj. Uten skikkelig database og pent utseende, mangler CM5 en essensiell ting, nemlig realistikken. Når de i tillegg har valgt å bruke det fulle navnet til samtlige managere og spillere, blir det bare teit. Mourinho Felix fikk sparken i Chelsea da jeg tok over, og det føltes ikke naturlig. Nei, jeg synes virkelig Eidos skulle gitt seg med managerspill da de skilte lag med SI.
Sigga Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Vel, nå har jeg ikke spillt FM 05, men mine fotballfrelste kamerater roser det opp i skyene. Har spillt de fleste CM spillene fra 00/01 og er de beste managerspillene jeg har spillt. Utrolig morro hvis man bare setter seg inn i det, noe som er enkelt.
Stringer Bell Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 LOL! Lastet ned betaen og testet CM5 nettopp. Nå har jeg vært CM-fan siden 95/96, så for meg har det også vært naturlig å følge etter utviklerene til FM2oo5. Har kikket rundt i CM5, og må si at jeg er enormt skuffet. Greit nok, hastigheten er grei, men man skal da ikke ofre alt annet for hastighet. Jeg håper virkelig de har brukt alle disse fantastisk speiderene sine, for til og med topplagene i Premier League manglet mange spillere både på A-lag, reservelag og U-lag. Jeg vet nesten ikke om jeg orker å begynne på skinnen engang. Minner meg nesten litt om CM2 - som fungerte flott. Jeg er av den oppfatningen av plasseringen av funksjonene o.l. er fin, men skinnen ser ut som den ble laget tidlig på 90-tallet. Nei, fysj. Uten skikkelig database og pent utseende, mangler CM5 en essensiell ting, nemlig realistikken. Når de i tillegg har valgt å bruke det fulle navnet til samtlige managere og spillere, blir det bare teit. Mourinho Felix fikk sparken i Chelsea da jeg tok over, og det føltes ikke naturlig. Nei, jeg synes virkelig Eidos skulle gitt seg med managerspill da de skilte lag med SI. Det skiller mye fra Betaen og hele spillet..
mjondalen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 hvist det ikke er fotball manager det er snakk om så spillte jeg et hore spill på nettet en gang, gikk ut på det samme som CM, man kjøpte og solgte horer og så tjente man penger og poeng på det. 3862230[/snapback] Hva het det spillet? Spilte du det på nettet?
arikanari23 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 CM 03/04 er for meg det beste pc-spillet! På internett er jeg helt avhengig/dilla på Managerleague
vargaz Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 CM 2 med upgrade 97-98? den sorte eksa.. fyfaan for et spill beste manager spillet jeg har spillt iallefall..
Stian-89 Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 CM 03/04 er for meg det beste pc-spillet! På internett er jeg helt avhengig/dilla på Managerleague 7765751[/snapback] Må si meg enig i det om Manager League
chrislas Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hva med det norskproduserte ManagerLeague? Noen her som spiller det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå