Gå til innhold

Var akkurat i Old Ironforge =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går man opp på den flystripa og hopper ned mot wetlands så er det en "tunell" innover tilbake mot IF som ender i ingenting, man faller plutselig nedover i ganske så lang tid før plutselig all grafikken forsvinner og det bare er blått rundt deg, deretter dør man av at man lander på "ingenting"

Kan du da fortelle meg hvorfor det er en griffin-post der oppe? Det skulle jo ha vært mulig å fly opp dit med griffin.

 

Det jeg tror, er at Blizzard kommer til å lage til noe skikkelig der oppe, med fullt av quests, kanskje til og med muligheter for å prøve-fly gnomeflyene.....

Lenke til kommentar

Jeg har vært på flystripa mange ganger. Man kan umulig bli bannet for å komme seg opp dit. Dem er ikke idioter i blizzard heller da. Kommer man seg opp der uten å bruke en "cheat" så kommer man seg opp der....(er bare å utnytte terenget) og da er det bare å utnytte det for det det er verd....

 

Har aldri hørt om folk som har blitt bannet for å utnytte en bugs heller. Det er ikke å cheate. det er bare å utnytte spillets muligheter...

 

Ok..i bunn og grunn så kan sikket Blizzard banne dem dem vil, men self da uten et snev av rettferdighet.

Lenke til kommentar
man blir ikke bannet for å gå der da..tull og pølsevev...jeg har guidet mange til flyplassen. Har vært rene tur-guiden hehe. aldri blit noe som helst trøbbel av det

Vel, de har permbanna flere på det amerikanske forumet for akkurat det der. Hvorfor vet jeg ikke. Det er snakk om å levitate langs veggen her ikke sant?

 

Det kan jo hende de hadde gjort andre ting som gjorde at Blizzard synes det var riktig å stenge kontoen, men det har skjedd med flere...

 

Edit : http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=1699664&P=1

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
man blir ikke bannet for å gå der da..tull og pølsevev...jeg har guidet mange til flyplassen. Har vært rene tur-guiden hehe. aldri blit noe som helst trøbbel av det

Vel, de har permbanna flere på det amerikanske forumet for akkurat det der. Hvorfor vet jeg ikke. Det er snakk om å levitate langs veggen her ikke sant?

 

Det kan jo hende de hadde gjort andre ting som gjorde at Blizzard synes det var riktig å stenge kontoen, men det har skjedd med flere...

 

Edit : http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=1699664&P=1

Det er samme person som jerre linket til.

Er ikke "mange" det. Det er en og samme person. Antall 1

Lenke til kommentar
Det er snakk om å levitate langs veggen her ikke sant?

 

Nei nei det er ikke snakk om det. Det gjelder å finne riktig sted å løpe sidelengs på fjellveggen..man prøver og prøver..til slutt går det..men jeg er human warrior og har ikke en eneste spell. Altså ikke noe fusk i det hele tatt. Det er snakk om å utnytte programmeringen av fjellsiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...