Gå til innhold

Var akkurat i Old Ironforge =)


Anbefalte innlegg

Vel er ikke akkurat så folksomt der, men alltid morsomt å ta en titt på hvordan Ironforge var "før i tida"... Har posta screenie til blizzard :p Her kan dere få se et bilde. Forresten så er dette bildet tatt under Ironforge, er hemmelig hvordan jeg kom meg dit. Kan forsikre dere at jeg ikke juksa! Gjorde det på en fullt lovlig måte. Bare litt triksy ^^

post-172-1111101265_thumb.jpg

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du mener det området over Ironforge (flystripen), så er det ikke helt lovlig. Er mange som har blitt banna pga det :/ (mange posts om det på worldofwarcraft.com-forumet)

Må være det største tullet jeg har hørt. Blir ikke bannet for å ha klart å kommet deg opp til flystrippa. Er ikke noen exploit det. Du får ikke noe superdupert om du gjør det. Derfor er det heller ingen grunn til å banne folk for det heller...

Lenke til kommentar
Hvis du mener det området over Ironforge (flystripen), så er det ikke helt lovlig. Er mange som har blitt banna pga det :/ (mange posts om det på worldofwarcraft.com-forumet)

Må være det største tullet jeg har hørt. Blir ikke bannet for å ha klart å kommet deg opp til flystrippa. Er ikke noen exploit det. Du får ikke noe superdupert om du gjør det. Derfor er det heller ingen grunn til å banne folk for det heller...

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=1712333&P=1

http://forums.3dgamers.com/printthread.php?t=5090

Lenke til kommentar
Bare tull at man blir banna for og komme seg inn et sted i spillet. Man kan da går hvor man vil i et spill man har kjøpt. Om blizzard ikke vil at man skal gå dit kan de vel bare sette opp en slags sperre, at man ikke kan respawne der eller noe.

ja og vi kan exploite så mye vi vil også :D

Lenke til kommentar

Ifølge de linkene der over, så var saken at det området var fortsatt under utvikling og inneholdt masse uferdige/bugga elementer (f.eks kunne du drepe vaktene med bare 1 slag og få mye exp for ingenting). Men som sagt, dette er bare det jeg har fått høre av folk på andre forum.

Lenke til kommentar

Går man opp på den flystripa og hopper ned mot wetlands så er det en "tunell" innover tilbake mot IF som ender i ingenting, man faller plutselig nedover i ganske så lang tid før plutselig all grafikken forsvinner og det bare er blått rundt deg, deretter dør man av at man lander på "ingenting"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...