Gå til innhold

Spillverket.no: Når kommer Splinter Cell 3-omtalen?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om når deres omtale av Splinter Cell Chaos Theory blir publisert?

Bl.a. GameReactor har allerede omtalt spillet, så da tenkte jeg vel at det ikke er så lenge før Gamer publiserer sin.. men når kommer den?

Ellers vil jeg bare si at Gamer.no er en super side med masse bra omtaler, smugtitter og nyheter samt et praktfullt forum!

Keep on the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst.

 

Takk for ros :-)

Lenke til kommentar
Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst.

 

Takk for ros :-)

Leverer Gamer.no spillanmeldelser til HjemmePC? Jeg har ikke sett noen anmeldelser i HjemmePC som er identiske med Gamer.no sine? Har jeg misforstått noe?

Lenke til kommentar
Leverer Gamer.no spillanmeldelser til HjemmePC? Jeg har ikke sett noen anmeldelser i HjemmePC som er identiske med Gamer.no sine? Har jeg misforstått noe?

De er naturligvis mye, mye kortere og tabloidifisert i forhold til originalene på Gamer.no. Henholdsvis 550 ord for "månedens spill" og 200 ord for de andre mindre anmeldelsene. Se side 30-33 i nyeste blad (utkom på mandag), og side 40-43 i februarutgaven.

Lenke til kommentar
det på gamereactor er en artikkel da...om utviklinga av spillet og sånt..

Feil!

I Mars-utgaven av Gamereactor-bladet er det en anmeldelse av Splinter Cell Chaos Theory. :yes:

men så tenkte jeg på gamereactor.no også da..

Siden de har anmeldt spillet i bladet er nok nett-anmeldelsen rett rundt hjørnet. ;)

God påske :D

Lenke til kommentar
Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst.

 

Takk for ros :-)

Dere skrev på listen over ting dere jobber med at en sniktitt var på vei, men det er vel ikke så mye vits nå som spillet kommer ut om 3 dager, eller hva?

 

Edit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=379014

Endret av Master_GF
Lenke til kommentar
Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst.

 

Takk for ros :-)

Dere skrev på listen over ting dere jobber med at en sniktitt var på vei, men det er vel ikke så mye vits nå som spillet kommer ut om 3 dager, eller hva?

 

Edit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=379014

3 dager?! spillet kommer nå den 31mars da...det blir vel 9dager.. ;)

Lenke til kommentar
Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst.

 

Takk for ros :-)

Dere skrev på listen over ting dere jobber med at en sniktitt var på vei, men det er vel ikke så mye vits nå som spillet kommer ut om 3 dager, eller hva?

 

Edit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=379014

3 dager?! spillet kommer nå den 31mars da...det blir vel 9dager.. ;)

Mente 9 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...