Bromlexl Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Lignende tråd som kan relateres til denne Jeg lagde denne tråden i CS forumet for litt tid tilbake.....den ble stengt pga ymse grunner. Men er verdt å få med seg.... (mitt innlegg i denne saken:P)
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Er litt stolt over mitt cs-nick: SeaBiscuit
Bromlexl Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Mitt nick er stort sett bromlexl....untatt på CS der det er bromlexl-The Noob. Siden jeg ikke kan skrøyde på meg at jeg er serlig god.
Grundig Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Så en fyr på Americas Army som kalte seg for "Renne_Røv:D". Synes det var et sykt, barnslig nick.
slash Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg hater alle matrett-nick og dyrenick.. og komboer av disse. som f. eks: osteløk potetfrosk super_elg bacon_raider hunter_kanin lapskaus|<||_|_3|2
nxo Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 for å være seriøs.. "Killer" med no skills... dette til alle n00bs i verden... men... på den andre side.. ]xxx[AchmedMostafa):PlayinG_gOOD]xxx[
Snorre Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Helddigvis er det en stund siden jeg har sett skikkelig overteite 14-tis nick da jeg ikke spiller spill som tilater slike nick lenger. Da jeg spillte CS ble jeg veldig lei av slike navn tilslutt. Forstår ikke hvorfor sånne skal ha slike "stressnavn".
Wobbegong Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Får mange kommentarer på mitt nick Har sett mange rare nick, men et par jeg husker fra AO er; en lvl 200 MP som het Pung. JEg måtte le.. lvl 200! gjett om han har lagt mye tid i den karakteren. Og en engi som het Pettersmart
TheOats Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hohoho jeg har en "bra" en, jeg så en dust som kalte seg The (only) O snak om teiting... hmm... vent nå litt...
herzeleid Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 så en som kalte seg "norsk torsk" er jo bare så fett navn!!! Synes herr anfsim er gandke fint jeg
Tho®¿ Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Gaveartikler * - som: -Blomsterkvast -Musematte -Støvsuger -Gavekort ^ ^ :!:
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Et morsomt klan-nick er i allefall "Queen - Greatest Hits"! :!: (husker ikke om det var jeg som fant på det, eller en annen her på Gamer). Ikke bare at klanen kaller seg "Queen - Greatest Hits", men at hvert medlem kaller seg "Track1", "Track2", osv. Det er ingen som kaller seg det, men jeg (eller en annen på Gamer) bare fant på det. Høres egentlig sykt morsomt ut.
Steina Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Haha.. så et nick her om dagen, som var ganske morsomt..: "Brunost". Seriøst. Uti Vår Hage (nett-tv) Episode 3 er bra..Det er derfor alle jeg kjenner kaller meg Brunost
CurSe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Så en som het eggmedskjegg på WC3 ROC. Teit egentlig Nick med masse 1 tall og paranteser i hui og ræva blir også teit/slitsomt.
cheeplix Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 [iC' date=02/04/2005 : 21:46] Ikke bare at klanen kaller seg "Queen - Greatest Hits", men at hvert medlem kaller seg "Track1", "Track2", osv. Nick som har sammenheng med klannavnet er litt moro, men blir fort latterlig. Husker jeg spilte mot noen som het [Familien]. Line-upen var: [Familien] Mordi [Familien] Fardi [Familien] Bestemordi [Familien] Brordi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå