Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er det kanskje ikke helt måten å svare en rimelig ny bruker her på forumet :nei:

 

men dere får jo fram poenget rimelig bra da, spesielt hvis psdata sier at det tar 2 uker så klager en når det tar halve tiden så skorter det litt et sted..

 

moralen her blir vel at psdata har gjort en bra jobb, og å klage på en bra jobb, ja hvorfor ikke :p

Lenke til kommentar

Uansett så har ikke trådstarter akkurat noe å klage over, han har jo ikke ventet spesielt lenge.

Sånne ting som returer o.l. KAN ofte ta litt tid av flere grunner.

(Tid er jo noe som denne saken IKKE har tatt) syntes en uke går fort jeg, sitter IKKE å tvinner tommeltotter mens jeg venter på retur, har bedre ting å gjøre.

 

Stå på PSdata! :p

Lenke til kommentar
Vil bare opplyse at hvis du kjøper noe hos Psdata.no og du finner feil med et produkt så kan du risikere å vente i over en uke fra du sendte feilvaren i retur til de ser på saken/produktet.

Siden de tydelig opplyser om at det kan ta opptil 2 uker, tror jeg de fleste vil klare å vente 1 uke.

Lenke til kommentar

psdata har dårlig service, kjøpte en amd xp 2400+ til 700kr for eit år siden, den blei ødelagt etter 3 dager, bare slutta å virke, sendte inn klage, tok nesten 2 uker før eg fikk svar og i svaret fikk eg : beklager, men pga 2 ukers retur frist kan du ikkje få ny vare utenom visst det ikkje er ikkje sjølvgjort!

 

LOL, skal aldri meir bestille noe som helst fra der

Lenke til kommentar
Vel, det er mer som jeg ikke har opplyst om. Jeg ønsket å bytte til annen type HD: WD. Psdata presterte å sende tilbake en med 2MB buffer istedenfor 8MB som den defekte Hitatchi HD hadde. WD HD er priset til 619,- mens den Hitatchi HD som jeg hadde kjøpt kostet 669,-. Nå opplyser forbrukerrådet at kjøper du en vare som er feil på så skal ikke du belastes frakt. Her har vedkomne behandler hos Psdata forsøkt å spare litt ser det ut til. Men jeg skal ha tilbake de 50,- hvis jeg beholder den WD HD med 2MB buffer.

 

Bortsett fra dette må jeg si at Psdata har god service.

 

Hilsen fra en som er litt utolmodig :)

Vel når du ønsket å bytte hdd gav du info til psdata hvilken modell du ville ha? Og uansett skal du vel ikke ha rett til å bytte produktet til et fra en annen produsent, så dette må jo være noe psdata har gjort med godvilje.

Lenke til kommentar
Og hvor i lovverket står det at en må få erstattet feilvare med en vare fra samme produsent?

For å svare på det så mener jeg å huske fra bed øk i fjor at butikken har rett til å reparere den gamle varen, hvis de mener det er best. Du har altså ikke krav på en ny.

 

Men det står selvfølgelig ikke at det ikke er lov å bytte til en annen produsent hvis kjøper og selger er enige. Men kjøper har ikke krav til å få byttet til en annen produsent.

 

Men hvis du og Psdata var enige om hvilken hdd de skulle sende deg og de sendte feil synes jeg du bør ta det opp med dem.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...