Gå til innhold

Jente voldtatt av 7 menn, 12 inngrep!


Anbefalte innlegg

Har alltid sagt det og sier det igjen; Utlendinger har vi ikke brukt for. Spesielt ikke de som er brune i huden.

Søskenbarnet mitt er brun i huden.Vi har kanskje ikke brukt for henne?

 

Skjerp deg!Sånne uttalelser hører ikke hjemme på et forum,og er faktisk rasitiske. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Disse folka har jo et et forvrengt syn på kvinner idet hele tatt da.

De ser jo på Norske kvinner som horer fordi de har håret løst og viser seg fram osv.

:roll:

 

Men tenk dere hvordan denne jenta har det da? Det må jo ha vært helt forferdelig!!

Å bli voldtatt av 7 menn og i tillegg av utenlandsk opprinnelse!

 

Dessuten får de sikkert ikke mer enn 3 år uansett.. Helt idiotiske greier dette med strafferammene på sånne ting.

 

og vi må skille mellom rasisme og ren fakta. Det er ikke rasisme å mislike innvandrere som holder på slikt. Det er fakta at de gjør dette og at de ikke har respekt for oss idet hele tatt. Men vi må selvfølgelig ikke skjære alle over en kam.

Selv om det er temmelig så vanskelig å være realistisk og ikke skjære alle over en kam når sånne ting skjer.

 

Så hva må gjøres? Uten at det virker rasistisk, men likevel effektivt?

Uten at det skal være rasistisk? Da må vi slippe dem fri igjen! Du skjønner, absolutt alt som omfatter straff og negativ omtale av mennesker med en annen etnisk opprinelse, er ifølge mange rasistisk.

Lenke til kommentar
Har alltid sagt det og sier det igjen; Utlendinger har vi ikke brukt for. Spesielt ikke de som er brune i huden.

Søskenbarnet mitt er brun i huden.Vi har kanskje ikke brukt for henne?

 

Skjerp deg!Sånne uttalelser hører ikke hjemme på et forum,og er faktisk rasitiske. :thumbdown:

Jeg syns jeg skrev noe mer enn de orda der jeg!? Jeg skrev "Ikke de som er brune i huden for å si det såkalt rasistisk".

 

Og jeg håper du skjønner hva vi mener med "brun i huden".

 

EDIT: Dessuten om indianerene i amerika hadde sagt "hvit mann" da er det ikke rasistikt? Neida, dette er blitt diskutert tusen ganger og vi har kommet fram til at å kalle en brun er IKKE rasistisk.

 

Dette blir nok en topic hvor det diskuteres om de utlendingene.

Tenk å bli voldtatt 12 ganger på 1 natt! Tenk dere den følelsen den unge jenta hadde når 7 ville kurdere som er syke i hue står å nyter henne!! Dette er bare sånne folk man burde få lov til å banke opp mens de står i en gapestokk midt i en gågate, uansett hudfarge. Straffen skulle vært kastrering for voldtekt.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jeg syns jeg skrev noe mer enn de orda der jeg!? Jeg skrev "Ikke de som er brune i huden for å si det såkalt rasistisk".

 

Og jeg håper du skjønner hva vi mener med "brun i huden".

 

EDIT: Dessuten om indianerene i amerika hadde sagt "hvit mann" da er det ikke rasistikt? Neida, dette er blitt diskutert tusen ganger og vi har kommet fram til at å kalle en brun er IKKE rasistisk.

 

Dette blir nok en topic hvor det diskuteres om de utlendingene.

Tenk å bli voldtatt 12 ganger på 1 natt! Tenk dere den følelsen den unge jenta hadde når 7 ville kurdere som er syke i hue står å nyter henne!! Dette er bare sånne folk man burde få lov til å banke opp mens de står i en gapestokk midt i en gågate, uansett hudfarge. Straffen skulle vært kastrering for voldtekt.

Det stemmer det,du prøvde og "pynte på det" med nok en rasistisk setning.

Eller for å si det på en mindre såkalt "rasistisk" måte, folk som kommer fra midtøsten osv.
Lenke til kommentar
Det stemmer det,du prøvde og "pynte på det" med nok en rasistisk setning.

Vell, nå har jeg forklart så hvis du fortsatt ikke vil skjønne så bryr jeg meg ikke.

 

Sjoko: Kanskje ho hadde hørt at "Ikke ALLE utlendinger er slemme" :ermm::whistle:

Man trenger vel ikke være astronaut for å vite at en IKKE blir med ukjente folk hjem i en ukjent by.... Nå vet ingen av oss hvordan ting skjedde og hvem kjente hvem/hva, men vet såpass at en iallefall ikke blir med en ukjent utenlandsk mann hjem....

Lenke til kommentar
Har alltid sagt det og sier det igjen; Utlendinger har vi ikke brukt for. Spesielt ikke de som er brune i huden.

Søskenbarnet mitt er brun i huden.Vi har kanskje ikke brukt for henne?

Stråmannsargumentasjon.

 

Skjerp deg!Sånne uttalelser hører ikke hjemme på et forum,og er faktisk rasitiske. :thumbdown:

Med hvilket grunnlag avgjør du dette på vegne av forumet?

 

Og hvorfor skal ikke folk som ikke ønsker 'utlendinger brune i huden' ikke få lov å si sin mening?

 

En ting er å ta til motmæle om du er uenig i uttalelsen. Men hvorfor rette angrepet mot hans rett til å uttale seg, fremfor å rette det mot uttalelsen?

 

Den måten du har debaterer på er bare et forsøk på å kneble meningsmotstandere. Og det er slik måte å debatere på som hindrer at man kan diskutere problemene på en skikkelig måte. Og dermed står i veien for å finne en løsning på problemene. Med alle de konsekvenser det får av økt vold, rasisme og annen faenskap i verden.

 

Demokrati og ytringsfrihet er noen av de viktigste verdiene vi har.

 

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Har alltid sagt det og sier det igjen; Utlendinger har vi ikke brukt for. Spesielt ikke de som er brune i huden.

Søskenbarnet mitt er brun i huden.Vi har kanskje ikke brukt for henne?

Stråmannsargumentasjon.

Dersom hun er utlending i tillegg er det et helt valid argument.

 

Jeg er også brun i huden men ikke utlending så hvis jeg er heldig får jeg kanskje bli her?

 

Jeg kan ikke se at det er noe som helst brudd på ytringsfriheten å fordømme etnosentrisme. For meg kan dere ta på dere de hvite kappene og hettene og skrike ut misnøyen deres hvor som helst og når som helst men før dere henter høygaflene og faklene og går for å lynsje alle utlendinger kan jeg jo gjenta et slitt argument: Mennesker er forskjellige. Det er ikke slik at alle "vi brune" går rundt å venter på muligheten til å voldta kvinner/jenter, eller at vi har voldelige impulser som er medfødt på noe vis. Om dere ønsker å rette hatet mot grupper av mennesker syns jeg det blir utrolig feil.

 

Jeg syns og det er helt fantastisk jævlig det som skjedde her. Alle ovegrep mot mennesker, voldtekt, voldshandlinger, drap, ran osv. Alt er fullstendig uakseptabelt. I motsetning til enkelte av dere blir jeg rykende forbanna på gjerningsmennene og tenker ikke automatisk at kurdere er voldtektsforbrytere og svin eller at alle brune utlendinger er svin.

Lenke til kommentar
Hadde saken vært anderledes om jenta også var brun?

Nei? Hvem er det her som snakker om brun farge? Brun fargen gjør det bare lettere å skille ut de som kan være i stand til å gjøre noe slikt.

 

EDIT: Asiatere er brune, jeg har absolutt ikke noe imot dem. De er veldig hyggelige og smarte mennesker.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Hadde saken vært anderledes om jenta også var brun?

Nei? Hvem er det her som snakker om brun farge? Brun fargen gjør det bare lettere å skille ut de som kan være i stand til å gjøre noe slikt.

 

EDIT: Asiatere er brune, jeg har absolutt ikke noe imot dem. De er veldig hyggelige og smarte mennesker.

Jeg mente; "Hva om jenta også var kurdisk?"

Lenke til kommentar
Hadde saken vært anderledes om jenta også var brun?

Nei? Hvem er det her som snakker om brun farge? Brun fargen gjør det bare lettere å skille ut de som kan være i stand til å gjøre noe slikt.

 

EDIT: Asiatere er brune, jeg har absolutt ikke noe imot dem. De er veldig hyggelige og smarte mennesker.

Jeg mente; "Hva om jenta også var kurdisk?"

Hvorfor skulle det forandret noe? Handlingen er fortsatt veldig syk og nedverdigende.

Lenke til kommentar
Hadde saken vært anderledes om jenta også var brun?

Nei? Hvem er det her som snakker om brun farge? Brun fargen gjør det bare lettere å skille ut de som kan være i stand til å gjøre noe slikt.

 

EDIT: Asiatere er brune, jeg har absolutt ikke noe imot dem. De er veldig hyggelige og smarte mennesker.

Jeg mente; "Hva om jenta også var kurdisk?"

Hvorfor skulle det forandret noe? Handlingen er fortsatt veldig syk og nedverdigende.

Trådstarter ville gjøre noe med innvandrene. Han tenker sikkert at disse folka kommer hit til Norge og bare gjør dumme ting, som å drepe/voldta etc.

 

Hvis dere skjønner hva jeg ville fram til, er ikke helt god til å forklare, dessverre.

Lenke til kommentar
Har alltid sagt det og sier det igjen; Utlendinger har vi ikke brukt for. Spesielt ikke de som er brune i huden.

Søskenbarnet mitt er brun i huden.Vi har kanskje ikke brukt for henne?

Stråmannsargumentasjon.

Dersom hun er utlending i tillegg er det et helt valid argument.

Nope. Det er stråmannsargumentasjon. Argumentet gikk aldri mot denne enkeltpersonen, og det å sette det opp som at denne konkrete personen er uønsket er å sette opp et falskt argument og så angripe dette.

 

Jeg er også brun i huden men ikke utlending så hvis jeg er heldig får jeg kanskje bli her?

Fortsatt stråmannsargumentasjone. Av samme grunn som ovenfor, og i tillegg fordi det ikke var snakk om å hive ut noen. Så dette er et nytt faslkt argument.

 

Jeg kan ikke se at det er noe som helst brudd på ytringsfriheten å fordømme etnosentrisme.

Det er forskjell på å fordømme etnosentrisme generelt, og å angripe en persons rett til å uttale seg. Igjen endrer du saken og angriper en falsk versjon. Trenger jeg å gjenta hva dette kalles?

 

For meg kan dere ta på dere de hvite kappene og hettene og skrike ut misnøyen deres hvor som helst og når som helst men før dere henter høygaflene og faklene og går for å lynsje alle utlendinger ....

Her tillegger du meg meninger. Jeg har forsvart ytringsfriheten, ikke forfektet disse meningene. Igjen forfalsker du ....

 

... kan jeg jo gjenta et slitt argument: Mennesker er forskjellige. Det er ikke slik at alle "vi brune" går rundt å venter på muligheten til å voldta kvinner/jenter, eller at vi har voldelige impulser som er medfødt på noe vis. Om dere ønsker å rette hatet mot grupper av mennesker syns jeg det blir utrolig feil.

Igjen tillegger du meg/han utsagn...

 

Jeg syns og det er helt fantastisk jævlig det som skjedde her. Alle ovegrep mot mennesker, voldtekt, voldshandlinger, drap, ran osv. Alt er fullstendig uakseptabelt.

Enig.

 

I motsetning til enkelte av dere blir jeg rykende forbanna på gjerningsmennene og tenker ikke automatisk at kurdere er voldtektsforbrytere og svin eller at alle brune utlendinger er svin.

Her redder du deg så vidt ved å si 'enkelte av dere'. Men jeg vil påpeke at 'enkelte av oss' fortsatt ikke tenker slik du mener 'enkelte av oss gjør' :D

 

I nesten hele innlegget ditt gjør du samme feilen: Du setter opp falske argument fra motpartens side, og angriper disse. I stedet for å forholde deg til de faktiske utsagnene. Jeg gidder ikke gjenta hva dette kalles. Holdbar måte å argumentere på er det i hvertfall ikke.

Lenke til kommentar
Usannsynlig mye svada og tåkeprat.

Jeg innrømmer at jeg var lat som ikke quotet de individuelle innleggene. Øverste argument var direkte rettet mot deg og det står jeg fremdeles for. Om noen sier at brune utlendinger skulle vært kastet ut og han nevner sitt søskenbarn som er brun (og jeg legger til utlending) er dette et helt gyldig argument. Det er å gå fra det generelle til det individuelle som kanskje kan karakteriseres som søkt men likevel fullstendig gyldig i dette tilfellet.

 

Hvis du sier: Alle brune mennesker må dø! Er det da feil av meg å spørre: Hva med meg? Jeg er brun, må jeg dø?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...