Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig en mitt 16 år gamle eos600 byttet ut med Eos350d.

 

Førsteintrykket er bra! Kameraet et lite og lett, perfekt for turer hvor sekkene alltid er fulle, og hvor vekten på sekken fort blir 25 kilo. Må nok kjøpe meg en ny "bag" som drar nytte av den lille størrelsen.

 

Søkerbildet var klart og lyst, ingen problemer med fokusering. Mangelen på "ekte" prisme kan umulig være noe poeng, dog kunne gjerne bildet vært noe større.

 

Knappene, som det er mange av, gir god tilbakemelding, bedre enn på Eos300 og Eos20. Kamerakroppen er i harplast. Greit nok, det var min Eos 600 også, og den fremedeles i god stand etter 15år.

 

Bildene bør jo bli tilnærmet identiske med Eos20, iallefall på lave til moderate iso-verdier. Hadde jeg hatt noe mer penger, ville jeg nok prioritert bedre linser (har kit.linse) fremfor oppgradeing til Eos20. Optikk holder seg nok bedre i verdi...

 

Heisann hoppsann, dette blir morsomt i påsken!!! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var 350D i hus her og.

Dette blir en særdeles hyggelig påske. :yes:

Ditto! :w00t:

 

Var noen harde dager med venting mens jeg ventet på en innbetaling for å få råd til å hente kameraet, men desto mer tilfredsstillende når jeg nå kunne hente det :)

 

Noen som kan anbefale en bra bok om fotografi for en amatør som meg? Helst ikke av dyreste sort.

Lenke til kommentar
Da var 350D i hus her og.

Dette blir en særdeles hyggelig påske.  :yes:

Ditto! :w00t:

 

Var noen harde dager med venting mens jeg ventet på en innbetaling for å få råd til å hente kameraet, men desto mer tilfredsstillende når jeg nå kunne hente det :)

 

Noen som kan anbefale en bra bok om fotografi for en amatør som meg? Helst ikke av dyreste sort.

En super bok er:

"Fotografering: slik blir du en kreativ fotograf" av John Hedgecoe, Morten Løberg (medvirkende), Stein Gabrielsen (oversetter)

Den kan du f.eks. bestille hos www.haugenbok.no med gratis frakt, pris 399.

 

Et annet, billigere alternativ er å ta en tur til en bruktbokbutikk/antikvariat, eller å legge turen innom biblioteket og låne bøker gratis :)

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen som er så teite at de tror at Canon deler ut 256 MB minnekort "gratis" når man registrerer seg.

 

Selvfølgelig ber dette inkludert i kameraprisen allerede. Canon driver ikke veledighetsarbeid.

 

Canon ønsker å tjene penger, og det er det jo ikke noe galt i.

 

Men dette er et godt salgsargument og skaper bl.a. diskusjon/ kommentarer i dette forum og da er jo hensikten oppnådd for Canon.

 

Det betyr at alt er som før: vi blir lurt igjen - og igjen.

Lenke til kommentar

Det er vel helst for å lokke kundene til å registrere seg og produktet sitt, for å kartlegge kundebasen, knytte sterkere bånd til kundene m.m.. Alle firmaer ønsker selvfølgelig å selge mest mulig og tjene penger, syntes det der var et litt foreklet syn på saken snurre1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...