Gå til innhold

Enda mer betalingsproblemer med VISA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket nummer har dere med problemer fyllt inn da? Det som står på signaturfeltet eller noe annet?

 

På mitt kort står det ihvertfall under kontonr. et kontrollnr. i formatet AAAA 111. A er da en bokstav mens 1 er et tall. Har alltid fyllt ut de tre tallene ved forespørsel om kontrollnr når jeg har handlet på nettet før, aldri hatt noe problemer med det. Dette er _ikke_ likt noen av tallene som står i signatur feltet. Kontoen min ble trekkt på Mandag og alt fungerer strålende.

Lenke til kommentar

Har testet med flere kombinasjoner, og jeg har funnet ut at jeg har gjort det riktig. Den ville ikke akseptere noen andre verification codes, så det virker som vi som har fått denne beskjeden har satt inn riktige tall.

 

Kontoen ble satt til frozen med en gang jeg skrev inn noe feil, men nå er den aktiv igjen, selv om jeg ikke har blitt trukket noe. :thumbup:

Lenke til kommentar

På visa.no står dette:

Hva er CVV2 eller Card Verification Value 2?

CVV2 er et 3 sifret sikkerhetsnummer som kortutstedere trykker på baksiden av kortet i signaturpanelet. Verdien som innhentes av butikker ved gjennomføringen av en netthandel eller telefonordre blir så verifisert av kortutsteder ved autorisasjonsforespørselen.

 

Feltet brukes med andre ord som ett verktøy for å redusere svindel ved transaksjoner hvor kortet ikke er tilstede. Dette gjøres for å beskytte kortholder mot misbruk da kortholder må ha kortet i hende for å kunne oppgi verdien ved bestilling.

 

Merkelige greier! Har aldri brukt dette nummeret, aldri hatt problemer heller.

Lykke til til dere som har problemer ihvertfall! Nå skal jeg spille :D

Lenke til kommentar

Jeg bruker dette nummeret ofte når jeg bestiller fra utlandet, og også norske nettsteder, men nå er jeg i hvert fall klar over at det ikke er dette som er problemet. Akkurat hva som er problemet vet jeg ikke, men jeg håper Blizzard ordner opp i det asap.

 

Jeg har ikke tid til å spille jeg, pga eksamensforberedelser :cry:

Lenke til kommentar

Payment using credit cards

Ryann, 17/03/2005

Some players are currently experiencing billing problems. Due to some banks' processing requirement, some credit cards were rejected. We have modified our account management pages to help those players encountering issues with their credit cards. If you are experiencing problems, please make sure that the following information have been entered correctly:

 

* Name and address

* Credit card details, especially the CVV code (which are the 3 digits on the back of the credit card)

* E-mail address (the preferred method to contact you)

 

If you experience any problems after entering your correct details please do not hesitate to contact our billing support hotline.

 

You can find the account management page through this link, which is also found on the game log-in screen and in the upper right corner of this website: www.wow-europe.com/account/

 

 

FRA WWW.WOW-EUROPE.COM

Lenke til kommentar

Altså, all informasjonen jeg har lagt inn er korrekt. Det nye de har gjort har ikke hjulpet en døyt, og nå står det akkurat det samme som på bildet i den første posten.

 

Bestemte meg for å ringe til Blizzard Support, men de hadde så stor pågang at jeg ikke fikk stå i kø engang. Nei, huff, jeg får virkelig en dårlig smak av alt det tullet Blizzard har hatt siden release :nei:

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med kontoen. Jeg har skandiabanken. Dessuten legger jeg aldri riktig navn og adresse på nettet..bare fant opp et sykt navn og en adresse som aldri har eksistert..null problem. Så lenge du legger inn det navnet som står på kortet riktig, der dem ber om det.

Lenke til kommentar

Hadde problem der dert stod invalid details eller noe samme sted du har. Dette var den 13, altså dagen før betalingen skulle skje. Sendt mail til blizzard av at dette var nok feil.

 

Fikk en sånn fin/crap "auto-reponse" (ha!) som de sender til alle med de samme problemene. Uansett dagen etter stod det "payment active" på 14/03/05 og Invalid details var borte. Alt virker greit nå.

Lenke til kommentar

Jeg la inn info på nytt noen ganger, og dette skjedde:

 

- etter å ha forsøkt noen ganger så blei kontoen aktiv

- på nettbank vises det et beløp reservert, og når jeg ringer banken og hører hva som er reservert, er det VISA (så noe er på gang).....det er forøvrig reservert en mye større sum, som viser seg å være samme beløpet flere ganger, samme antall ganger som jeg har forsøkt å oppdatere infoen

- senere i kveld dukker igjen meldingen opp på konto-siden med at "Payment refused or details invalid)

- pengene vises fortsatt som reservert på kontoen (dvs ikke trukket, men reservert for trekk)

 

Synes dette er på grensen til det latterlige. Har brukt eksakt samme info i EQ2, og der ble jeg trukket punktlig her om dagen, så det er IKKE noe galt med kort eller konto hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...