Gå til innhold

Enda mer betalingsproblemer med VISA


Anbefalte innlegg

Er det noen flere her som fortsatt har problemer med betaling?

 

Jeg har snakket med support to ganger den siste uken. Først en hyggelig kar som prøvde å hjelpe, nå en hyggelig jente som ikke kunne hjelpe i det hele tatt. Hun sa at jeg måtte vente til tidligst torsdag med å prøve igjen, og hun kunne heller ikke gjøre slik at jeg får spille i mellomtiden, siden kontoen da mest sannsynlig vil bli 'Frozen'.

 

Jeg har nå prøvd med _to_ forskjellige VISA-kort, jeg _vet_ at jeg skriver inn alt korrekt - hvilket jeg også fikk bekreftet av support-mannen der i forrige uke. Blizzard ser ikke ut til å bry seg så veldig mye, jeg vet ærlig talt ikke om jeg gidder å bry meg så mye mer heller.

 

Det er jo latterlig at man fortsatt ikke får betalt, og det er latterlig at jeg ikke har kunnet mine eller loote de siste 12 timene, siden jeg da av uforklarlig grunn blir disconnected.

 

:nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket nettopp accounten min igjen, siden det er har vært så mye mas. Jeg var nervøs, og forventet at den skulle være frozen.

 

Jeg så imidlertid at det sto;

15/03/05 35.97€ Three-Month Subscription

Active :w00t:

 

Nå må jeg bare finne ut hvilken account det er trukket fra. På kortnummeret ser det ut som det er mitt VISA-kort det skal være trukket fra, men det var nå ikke det jeg la inn sist.

 

Jaja, nå får jeg iallfall spilt i 3mnd - også får vi alle håpe på at vi slipper mer disconnects etc. i tiden fremover!

Lenke til kommentar
Flott, fikk account frozen i dag.

 

Rart at det har funket helt til nå.

I går var altså kontoen min endelig aktivert. Det har ikke skjedd siden gratismåneden.

 

Nå derimot, Account Frozen. Jeg får nå spilt, så jeg skjønner egentlig ikke hva som er galt med systemet der.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

jeg har problem selv! skulle logge meg innpå i dag, kom meg ikke innpå fordi det stod at spilletiden min var "expired". logget meg innpå på nettsiden, og der stod det at kontoen min var "frozen." Men det som også var rart er at det stod at jeg ikke hadde valgt noen betalingsmetode, men jeg bestilte jo en 3 måneders betaling! og når jeg prøver å ringe til support-telefonen, er det så lang kø at jeg ikke får snakket med noen! Så nå lurer jeg på om jeg skal bestille en ny 3-måneders spilling, men det kan jo være jeg allerede HAR betalt 3-månederen! Da kaster jeg jo ca. 300kr i dass! jeg synes dette er for dumt! blizzard burde FAAN meg fikse dette! :realmad:

 

men det rare er at jeg kommer meg innpå, men av-og-til kommer det opp det der med ar spilletiden din er "expired".

Lenke til kommentar

Stønn. Jeg har to bankkonter. Den ene var klar for WOW, og nå viste det seg at den var nesten tom for cash pga penger er gått til ADSL-regninger. Nå er den fylt opp for 1 år med WOW ;) Nå ser det ut til at Blizzard er treg med å trekke penger fra kontoen. Spillingen må kanskje utsettes mange timer :(

Huff

 

 

NB!

Tror det er noe galt med vinduet. Får ikke gjort markeringen med keyboard bl.a.

Lenke til kommentar

Jeg får denne feilen etter _hver_ patch nå for tiden! :angry: Vet ikke om accounten er frozen eller noe(kommer ikke innpå account management), men gidder heller ikke betale på nytt. Sist gang jeg hadde problemet fikset de det, så jeg satser på at de gjør det denne gang også :)

 

Begynner bli KRAFTIG :realmad::realmad: lei av dette nå, er jo ikke alle som får dette problemet HELE veien! :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...