Gå til innhold

Enda mer betalingsproblemer med VISA


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, bortsett fra at jeg er 100% sikker på at all informasjonen jeg har lagt inn er riktig. Dette problemet er på begge accountene jeg har, og kortet fungerer fint å handle med fra internett ellers.

 

Hva i all verden kan være galt her? Har Blizzard problemer med systemet, eller er det banken min (Sparebanken Øst) som er vrang?

 

edit: Har selvsagt mer enn nok penger på kontoen, så det er heller ikke problemet.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde "Payment Invaild" for noen dager tilbake men det ble fort retta opp, og akkurat nå så er det ikke noe "invaild" å se på kontoen min.

jeg hadde det samme som deg. fiksa det på søndag. Men idag (eller igår) kom dette!

Ja merkelige saker, men værtfall det har ikke skjedd med meg igjen enda.

Lenke til kommentar
Verification Code = PIN kode?

*hihi, leste jo ikke inne på "what`s this?" ? :p

Nei, det er ikke PIN. Ingen vil noen gang spørre deg om PIN-koden din.

 

Vet at du er klar over det nå, men dette er info til alle andre. Ikke gi bort PIN-koden deres!

hehe, det der er resultatet av litt koffert bruk av hodet. :)

Lenke til kommentar

nå ble jeg usikker her... Jeg skrev de 3 siste sifrene som står der signaturen er skrevet, og jeg har dette problemet.

 

En venn av meg skrev de 3 siste sifrene som står på kontrollkode, og hos han virker det helt fint!

 

kan noen vær så snill å si hvilke 3 tall det er snakk om? Tusen takk

Lenke til kommentar

Sånn. Da kan jeg spille WoW frem til 15. september før jeg må betale igjen i alle fall. :) Rart det er så mye pes med korta til folk, det er jo ikke så vanskelig å fylle ut rett info om kortet og innehaver heller. :)

 

På Skandiabank-kortet mitt er verfiseringskoden de tre siste sifrene av de sju som står oppe i høyre hjørne på signaturfeltet, på magnetstripe-siden av kortet. Har sett det demonstrert slik på bilder på nettet også, så jeg regner med dette er noenlunde likt for alle.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Samme her, gikk inn for å sende en mld til dem, får da opp feilmld når jeg skal sende beskjed om en feil... nei uff og uff

type Exception report

 

message

 

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

 

exception

++++ var masse mer, gadd ikke ta med det...

 

Får ikke håpe de stenger kontoene nå da :ermm:

 

Gikk inn på http://www.wow-europe.com/support/webform/index.html for å sende inn spørsmål

Lenke til kommentar

Ja CVC2-koden er de tre siste sifferne øverst til høyre i signatur-feltet på kortet. Dette står demonstrert de fleste steder man skal fylle inn denne informasjonen har jeg inntrykk av.

 

PIN-kode brukes kun når man handler på BankAxept-terminaler og da benyttes kortet som et debet-kort. Jeg har inntrykk av at det er noe sær-skandinavisk da de fleste andre steder i verden nesten bare baserer seg på kredittkort og signatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...