Gå til innhold

Får ikke tak i World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Ikke en gang den mest bortgjømte leketøys butikken i byen (Tromsø) har flere kopier igjen, ingen nettsteder heller.

 

finnes det kopier i butikkene der dere bor? eller vet noen om noen rare nettbutikker som har flere kopier igjen.

 

Finner heller ikke ut når butikker får inn nye..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

 

"Jeg får altså ikke tak i spillet" er endret til "Får ikke tak i World of Warcraft"

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen steder, men Blizzard har slutta å sende ut kopier pga dårlig kapasitet på serverne :( Det er rett og slett for mange som spiller til at de kan selge fler...

 

Har hørt no snakk om at kapasiteten skal økes med 40%, men gudene vet hvor lang tid det kan ta :no:

 

Har ikke WoW selv, så jeg er MEKTIG irritert på Blizzard akkurat nå (og Lefdal :thumbdown: som solgte ut spillet selv om jeg hadde forhåndsbestilt :mad: )...

 

Får vel bare sitte på rævva og vente jeg da :cry:

Lenke til kommentar
"Jeg får altså ikke tak i spillet" er endret til "Får ikke tak i World of Warcraft"

 

Regnet med det var underforstått siden dette er under kategorien "WoW" :p

 

men tar kritikk :)

 

Grigmor: kjipt... er vel ikke annet å gjøre enn å vente da.... :(

Endret av Haugiz
Lenke til kommentar

Vet du om de har flere igjen på FRS i Oslo?

 

Står på spidermans nettside at de skal få inn flere spill snart...

 

Men jeg må nok fremdeles vente til Lefdal får inn mer (får det for 219 kr der)...

 

 

En ting til: Tror ikke butikkene har lov til å selge WoW ettersom Blizzard har stengt av salget... Har hørt om en elkjøp-butikk som fjernet spillet fra hyllene fordi de ikke kunne selge det :nei::hmm:

Lenke til kommentar
Er det da Storg. 32 eller Karl Johans g 23 B?

 

Hmm, det er jeg ikke sikker på :dontgetit:

 

 

 

Vet du om de har flere igjen på FRS i Oslo?

 

De hadde to igjen istad, men jeg tror de fikk inn flere i morgen. Er ikke helt sikker.

 

 

 

Står på spidermans nettside at de skal få inn flere spill snart...

 

Spiderman skulle få inn flere på fredag ca klokken 15.00

Lenke til kommentar
Er det da Storg. 32 eller Karl Johans g 23 B?

 

Hmm, det er jeg ikke sikker på :dontgetit:

 

 

 

Vet du om de har flere igjen på FRS i Oslo?

 

De hadde to igjen istad, men jeg tror de fikk inn flere i morgen. Er ikke helt sikker.

 

 

 

Står på spidermans nettside at de skal få inn flere spill snart...

 

Spiderman skulle få inn flere på fredag ca klokken 15.00

Var det på gunerius? Kan du spesifiser hvor det lå hen i såfall?(desperat :blush:)

Lenke til kommentar

Er helt desperat. :dribble: Prøvde spillet hos en kamerat. Sinsykt fett. Men nå har det nesten gått en hel mnd. har ikke sett det noe sted. Hørt at butikker ikke får det inn før rundt midten av April.

 

Hva skjer med verden. :cry: Jeg kan ikke leve i en slike verden. Etterspørsel og levering har blizzard i det heletatt hørt om det. Skulle gjerne gitt han som driver med produksjon og server kapasitet en liten "omgang" :mad:

Lenke til kommentar

Ble den lykkelige eier av en kopi i går, de hadde fått inn 8 kopier på Free Record Shop i Tønsberg, men er nok veldig utsolgt nå... Tidligere i uken når jeg spurte på Expert, sa de at det kommer flere i midten av april. Så det var nok bare et lite oppgulp av noen utgaver som kom nå.

Forøvrig hadde de også noen inne på play.com her om dagen, men ble utsolgt før jeg rakk å bestille...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...