Gå til innhold

Får ikke tak i World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Gamezone i Kristiansand i dag for å se etter spillet for noen kamerater som ikke har kjøpt det enda. Der fikk jeg beskjed om at Vivendi hadde utsatt flere kopier til 15. April. Dette var heller ikke en bekreftet dato, så det ser ut til at de som ikke har fått tak i det enda må vente en stund!

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjøpt det i går på en butikk nær stavanger :yes:

 

De hadde 6 spill inne som de hadde fått sent til seg i fra egersund, så jeg var nok bare heldig at jeg var nr. 6 på listen dems.

 

Ringte til spiderman i stavanger noen dager før og de sa de ikke fikk nye spill inn før 15. april :hmm:

 

Jeg er varlefall glad jeg klarte å sikre meg en kopi!

Lenke til kommentar

Weee! har kjøpt 3 eksemplarer av spillet nå, måtte skaffe til noen kamerater. :D

I Oslo fikk de in et lite parti i går, synd om dere missa det. Var og snappa det siste eksemplaret til free record shop i karl johan for 1 time og 30 min sia. :dribble:

 

 

How much do you bid? :dribble:

 

 

Det var en spøk S-P-Ø-K :thumbup:

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

 

"Jeg får altså ikke tak i spillet" er endret til "Får ikke tak i World of Warcraft"

Dumeste modinga jeg har sett.

Blir vel ikke stort klarere en "Jeg får altså ikke tak i spillet" i wow forumet.....

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

 

"Jeg får altså ikke tak i spillet" er endret til "Får ikke tak i World of Warcraft"

Dumeste modinga jeg har sett.

Blir vel ikke stort klarere en "Jeg får altså ikke tak i spillet" i wow forumet.....

hehe...enig :p

Lenke til kommentar
Narvesen i Eidsvoll (Sundet) I eidsvoll Komune i Akershus har noen plater. Send meg penger kan jeg kjøpe det til dere jeg. ^^

Hvor mye koster det der da, bor ikke så langt unna (Maura), kanskje jeg skulle ringt å hørt om de har det inne. :hmm:

tenkte på det samme selv, bor faktisk i Maura jeg å :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...