Gå til innhold

Anarchy online. Gratis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gratis, ja. Husker jeg spilte det free før WOW kom ut. Tror kanskje expansion har blitt gratis og nå.

PS! Spillet suger sammenlignet med wow. Kjøp heller det. Bedre enn Anarchy gratis ;)

Skrevet

Hva med å bare sjekke www.anarchyonline.com? Helt øverst er det en stor banner hvor det står følgende: NO CLIENT COST OR SUBSCRIPTION FEE.

Ja, det er gratis. Skal du derimot spille tilleggspakkene (Notum Wars, Shadowlands og Alien invasion), må du betale for både pakkene + vanlig månedsavgift.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan kan man installere spillet fra den filen man har lastet ned?

Må man legge det inn på cd først? (Har ingen cd-er for øyeblikket :( )

Skrevet
Hvordan kan man installere spillet fra den filen man har lastet ned?

Må man legge det inn på cd først? (Har ingen cd-er for øyeblikket :( )

Muligens du må "pakke filen ut" først. www.winzip.com

Skrevet
Er vanlige Anarchy online gratis? Eller er d berre 10 \ 7 day free trial? :ermm:

FunCom gjorde nok et sjakktrekk ved å gjøre vanlig abonnement gratis, men hvis man blir hekta skjønner man fort at for å "henge med" så er du avhengig av expansion pack'ene "Notum Wars", "Shadowlands" og "Alien Invasion".

Som et eksempel øker "Shadowlands" level cap fra 200 til 220, hvor hver "Shadowlevel", altså 201-220 (ifølge FunCom) tilsvarer 5 (1-200) levels.

Jeg kan jo meget godt anbefale Anarchy Online, har spilt det ganske så aktiv i drøye tre år, men jeg vil advare om at AO har en *bratt* læringskurve, MYE å få med seg da alle profession (15 stk) har en stor mengde abilities/skills man bør ha god kjennskap til for å kunne gjøre det godt i AO.

Mye tilleggsinfo her, men som sagt tidligere, *jepp det er gratis til og begynne med* :)

Skrevet
Det er gratis, ja. Husker jeg spilte det free før WOW kom ut. Tror kanskje expansion har blitt gratis og nå.

PS! Spillet suger sammenlignet med wow. Kjøp heller det. Bedre enn Anarchy gratis ;)

Bare så det er sagt, AO uten expansion packs = et *meget* amputert AO, husk, litt vanskelig å dømme spillet da du knapt har vært borti hele :)

Skrevet

Trenger litt hjelp å installere spillet. :blush: Du mekker opp WinZip, men install filen.(spillet seff)Så kommer det opp: Add to archive. Hva skal jeg skrive der?

Takker dem som svarer :) Jeg har gjordt det før. men nå husker jeg det ikke. :(

Skrevet
Hei, det er ikkje lov å ha bilde i singanturen. Btw: du skal dobbelt trykke på setup fila så begynner den å extracte.

Borte nå. Men! fila heter "AOInstall15.7.3_EP0_live_nointro" når jeg trykke på den, så kommer WinZip opp. Så trykker jeg på : "Use evaluation version" Da kommer den opp:

"add to archive" så er det noe jeg skal skrive inni den ruta. På setupen står det:New,open,add,cancel,help,osv.

Har jeg lasta ned feil install fil. eller??

Skrevet

Jeg har prøvd å søke etter det. Men jeg får ikke opp spillet. Får bare opp filmer og demoer osv. Har prøvd alle fire linkene. kan du ikke gi meg en direkte link til install Filen,der du laster den ned.

Hvis du gidder,da. Takker veldig hvis du gidder :yes::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...