Gå til innhold

Logg inn problems...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står på server listene at serverne er oppe og går, men for faen meg ikke logget meg inn alikavel **** * * * * ******* ****  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:

Ro ned litt da... Som du kan lese i tråden så er det mange som har problemet, men det er også mange som ikke har problemet.

I min guild får alle logget seg på unntatt meg, noe som vil si at serveren er oppe, og at problemet ligger en annen plass.

 

Dessuten er dette sannsynligvis et tegn om at vi alle skal gjøre lekser eller noe sånt

 

edit: funker nå, glem leksene

Endret av ahdrage
Lenke til kommentar

Og det skulle hjelpe meg med hva? :roll:

 

Merk ordet "certain players"..

 

Grunnen til at jeg blir disconnected er at serveren jeg connecter til er nede (eller noe), men hvis man hadde klart å bytte server man connecter til når man logger inn kunne man sluppet disconnect..

Lenke til kommentar
Og det skulle hjelpe meg med hva? :roll:

 

Merk ordet "certain players"..

 

Grunnen til at jeg blir disconnected er at serveren jeg connecter til er nede (eller noe), men hvis man hadde klart å bytte server man connecter til når man logger inn kunne man sluppet disconnect..

Det har ikke noe med hvilke server man spiller på. Det er brukerkontoene, Klarte å logge meg inn med broren min sin konto. Og spiller nå på samme server som alltid. Mange folk der :S

Lenke til kommentar

Jeg gjorde "bring the light" questet i razorfen dawns, så datt jeg ut. Nå får jeg ikke logga på heller. Er så kjipt, kjenner mange som er på samme server som meg(deathwing) og de får spilt. Blir så sur, idag som jeg ikke hadde lekser også !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...