Gå til innhold

Logg inn problems...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg kan bytte server uten å logge inn? Jeg spillte nemlig på alt characteren tidligere, men vil spille på pallyen min nå.. Er det mulig å fixe litt i realmlist eller noe?

 

 

 

Gå innpå mappen i directoryen som heter "WTF". Åpne i notisblokk.

Der står det en veldig lang setning med forskjellige script commandoer elns.

Helt til slutt på den setningen står det noe sånt som "set realmlist blablabla".

Du bare backspacer/fjerner det (altså "set realmlist blablabla"). Du trenger ikke skrive inn noe nytt som erstatning, bare logg på og du kommer til server listen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan bytte server uten å logge inn? Jeg spillte nemlig på alt characteren tidligere, men vil spille på pallyen min nå.. Er det mulig å fixe litt i realmlist eller noe?

 

 

 

Gå innpå mappen i directoryen som heter "WTF". Åpne i notisblokk.

Der står det en veldig lang setning med forskjellige script commandoer elns.

Helt til slutt på den setningen står det noe sånt som "set realmlist blablabla".

Du bare backspacer/fjerner det (altså "set realmlist blablabla"). Du trenger ikke skrive inn noe nytt som erstatning, bare logg på og du kommer til server listen.

Omg du er helten min

3 dager uten å wow og jeg er inne igjen !!!! :dribble::dribble::dribble:

All hail you !

Lenke til kommentar
Prøvde å spørre, men fikk ikke noe svar. Har dere tilgang til forumet på en.wow-europe.com?

RavenCrest funker IKKE!

Kommer inn på alle andre jeg prøve, men ikke der jeg har Characteren min som er høgest level.. MØKKA BLIZZARD

Jeg spør ikke om hvilke servere folk kommer inn på, jeg spør enkelt og greit om dere kommer inn på det offisielle forumet (http://forums-en.wow-europe.com/) eller ikke. Jeg kommer i alle fall ikke inn der, ikke gjort det i hele dag.

Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg får logget inn og ser alle relms men når jeg skal looge meg inn på relmen " crushrige" så bare står det connecting 2 server . etter en stund så bare går den ut til relm list igjen.

 

er det flere som har det?.

 

Ps. jeg orka ikke lese alle 4 sidene.

Lenke til kommentar
Problemet mitt er at jeg får logget inn og ser alle relms men når jeg skal looge meg inn på relmen " crushrige" så bare står det connecting 2 server . etter en stund så bare går den ut til relm list igjen.

 

er det flere som har det?.

 

Ps. jeg orka ikke lese alle 4 sidene.

har det samme problemmet. Bra de sier har fikset det fordi det har dem ikke!

Lenke til kommentar

Mistenker at NGT har en finger med i spillet for en del av oss også.

 

"Problemer mot utlandet

 

Våre kunder vil nå i enkelte tilfeller oppleve problemer med å nå enkelte sider i utlandet. Det jobbes med å rette problemet.

17.03.2005"

 

Det gjør ikke akkurat ting enklere. Kommer ikke inn på forumet, og om NGT har spedalkheter i routinga kan det fort gjøre det vanskelig å logge inn også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...