Gå til innhold

Desperados: Wanted Dead or Alive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, husker jeg fikk det i en kellogs-pakke. :p

 

Spilte det faktisk en del, kom ganske langt. Har det i skuffa mi, kanskje jeg skal finne det frem og da et velfortjent slag. :love:

Fulgte hele spillet med i en Kellogs pakke? Trodde det bare var en demo?

Har hele spillet. Utrolig bra spill. Det eneste som var synd var at man ikke kunne rotere på brettene. :no:

Lenke til kommentar
Hehe, husker jeg fikk det i en kellogs-pakke. :p

 

Spilte det faktisk en del, kom ganske langt. Har det i skuffa mi, kanskje jeg skal finne det frem og da et velfortjent slag. :love:

Fulgte hele spillet med i en Kellogs pakke? Trodde det bare var en demo?

Stemmer, var bare en demo. Men vanskelig var det! :p

Lenke til kommentar

Iiiik. Desperados 2? Da skjer det iallefall noe godt på PC-fronten rundt juletider i år...

 

Og jeg elsket/elsker det originale. Prøvde demoen, kjørte gjennom den på alle mulige måter, og fant ut jeg måtte ha hele spillet. Mange gode timer der <3

Faktisk, likte jeg det langt bedre enn Commandos. Kanskje fordi det hadde en historie jeg likte, og som var noenlunde involverende og spennende.

Lenke til kommentar

Må si at commandos er noe av det beste jeg har spilt, er det ikke samme skaperne? Satt i høst å klarte eneren! :love: Brukte ca. en månede! Hadde vært tøft om det hadde kommet et multiplayer FPS av en av spillene! Der man må spille multiplayer på oppdragene så slipper man å bruke flere om gangen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...