Gå til innhold

Ting man kan gjøre i London ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja. Det er noe for en hver smak i London. Så du må kanskje starte med å antyde smaken. Hvor gammel er du, hva slags interesser har du? Hvor lenge skal du være der?

 

Geir :)

Tja, Jeg er 18 år. Driver med data, elsker musikk, litt festing byr meg ikke i mot. Har tenkt å få med meg en fotball kamp når jeg først er i england. Er det ikke noen ting jeg bare _må_ gjøre der ? :p

 

 

Edit: Sorry, tenkte rett og slett ikke på å bruke søkefunksjonen. *Stille seg i en krå og skamme seg*

Endret av BiaZ
Lenke til kommentar
bussene er konge ja.

I tillegg så må du innom Hamleys, gigantisk lekebutikk :D Teknisk museum er også morro. og så har du jo en haug med pub'er rundt omkring :w00t:

Lurer egentlig hva jeg skal i en lekebutikk :tease:

Leker egentlig ikke så veldig mye mer... Synd men sant :no::tease:

Lenke til kommentar
bussene er konge ja.

I tillegg så må du innom Hamleys, gigantisk lekebutikk :D Teknisk museum er også morro. og så har du jo en haug med pub'er rundt omkring :w00t:

Lurer egentlig hva jeg skal i en lekebutikk :tease:

Leker egentlig ikke så veldig mye mer... Synd men sant :no::tease:

Den som ikke finner noe som interesserer dem i Hamleys har ikke et liv verdt å leve :-)

Ellers er vokskabinettet og planetarium fint å se. Det fins så utrolig mye annet å se også, så du får være der en par ukers tid ;-)

Lenke til kommentar

Madamme Tussaud's vokskabinett er jo en klar severdighet. Ellers så ville jeg kanskje tatt en tur innom Tower of London (hvis du er litt historisk interessert). En sightseeingtur på taket av en dobbletdekker kan gå an hvis du vil få sett en del på kort tid... Ellers er pub-kulturen noe å få med seg.

Trenger du et avbrekk fra shoppinggater og sånn så er Hyde Park et fint sted å ta lunsjen.

 

Vaktskiftet foran Buckingham Pallace er jo også noe en del liker å få med seg... For mitt vedkommende ble det en heller kjedelig affære. Vanskelig å få med seg ting, for folk sto i flokker utenfor gjerdet og sperra for utsikten.

 

Ellers så er jo London også veldig kjent for sine sjarmerende markeder. Camden Marked er et av dem. Masse boder hvor man får kjøpt snåle ting :) Petticoat Lane er det vel et annet marked som heter.

 

En annen ting London er kjent for er musikaler. Anbefaler Les Misserables, Cats, Miss Saygon. (Dersom du liker musikaler)

 

Men nesten uansett hva du er interessert i så finner du det i London. Veldig fin og interessant by! :) Anbefales!

Lenke til kommentar
Madamme Tussaud's vokskabinett er jo en klar severdighet. Ellers så ville jeg kanskje tatt en tur innom Tower of London (hvis du er litt historisk interessert). En sightseeingtur på taket av en dobbletdekker kan gå an hvis du vil få sett en del på kort tid... Ellers er pub-kulturen noe å få med seg.

Trenger du et avbrekk fra shoppinggater og sånn så er Hyde Park et fint sted å ta lunsjen.

 

Vaktskiftet foran Buckingham Pallace er jo også noe en del liker å få med seg... For mitt vedkommende ble det en heller kjedelig affære. Vanskelig å få med seg ting, for folk sto i flokker utenfor gjerdet og sperra for utsikten.

 

Ellers så er jo London også veldig kjent for sine sjarmerende markeder. Camden Marked er et av dem. Masse boder hvor man får kjøpt snåle ting :) Petticoat Lane er det vel et annet marked som heter.

 

En annen ting London er kjent for er musikaler. Anbefaler Les Misserables, Cats, Miss Saygon. (Dersom du liker musikaler)

 

Men nesten uansett hva du er interessert i så finner du det i London. Veldig fin og interessant by! :) Anbefales!

Ja, London har mye å tilby. Mange år siden jeg har vært der nå, fikk meg til å begynne lengte litt tilbake dette :green:

 

M.T. vokskabinett er noe av det som sitter mest igjen faktisk. En must om man har litt sans for historikk, legendariske personer osv

 

Konserter på Hammersmith odeon og Royal Albert hall (særlig førstnevnte, lurer på om den har skiftet navn nå..?) Fotball selvfølgelig, hvis man er interessert og kinoer. Noen av kinoene der var absolutt verd et besøk :)

Lenke til kommentar
bussene er konge ja.

I tillegg så må du innom Hamleys, gigantisk lekebutikk :D Teknisk museum er også morro. og så har du jo en haug med pub'er rundt omkring :w00t:

Lurer egentlig hva jeg skal i en lekebutikk :tease:

Leker egentlig ikke så veldig mye mer... Synd men sant :no::tease:

De har jo en hel etasje med bare PC-spill, men det intriserer deg sikkert lite! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...