Gå til innhold

Ditt beste PvP-kill


Anbefalte innlegg

Hvilket kill kan du dra frem og være stolt av?

Nei, spillere som ikke hadde fullt liv teller ikke. Ikke duellmotstandere heller. Dette skal være et skikkelig 1on1, Alliance vs Horde-kill, uten backup.

 

Mitt bidrag:

Min rase/klasse/level: Tauren Warrior [43]

Motstander: Night Elf Rogue [51]

 

Døde faktisk samtidig, men du verden så deilig det var. Luringen stod nedenfor heisene til TB og drepte low-levels som var dumme nok til å angripe først. Guildnavnet "Gankstars" sier forresten alt.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe særlig 1on1 som er værdt å nevne, men har tatt:

 

Jeg: 45 Shammy

De: 32 Rogue 33 Paladin 29 Druid

_______________________________________

 

Drepte først Rogue, men Druid tok å ressa han i combat, så jeg måtte drepe han 2 ganger. Etterpå startet jeg å drepe druid, men han gjorde seg til bear mens paladin healet han. Fikk tatt alle 3 til slutt, men brukte engineering gadgets, potions og bandage :>

Lenke til kommentar

Meg: troll shaman lvl 44

Motstander: dwarf priest lvl 48

 

Han sto på stranda utafor Grom'gol og putta sw:pain på meg når jeg gikk ut. Jeg stakk inn bak veggen og venta til den gikk bort og heala. Så stakk jeg ut og eide han :D Hadde over halve livet igjen etterpå.

 

dessverre veldig skjelden man får til en ordentlig 1v1. Møtte på en dwarf warrior et annet sted i stranglethorn også da jeg var lvl 45 ellerno. Blingsa på lvlen hans, trodde han var 45, men viste seg at han var 54 :p Uansett, jeg hoppa av raptoren min og fikk opp lightning shield osv og da charga han meg. Begynte å kite han rundt med frost shock, men merka at han resista et par ganger... syns det var litt rart :p Tror faktisk jeg kunne ha tatt han, men så løp jeg inn i en mob som gjorde et eller annet stun-attack på meg så da døde jeg fort :(

Lenke til kommentar

Mitt eneste PvP kill kom i går midt ute i SW channels. Jeg så en tauren som svømte rundt i kanalen..jeg hoppet uti og svømte bak ham. Det var rart for det virket som han så etter noe og liksom ikke la merke til meg...kanskje han hadde first person view på og siden jeg svømte rett bak ham så såg han meg ikke.

 

Uansett så stopper han opp et sted. Jeg ver rett bak ham....da svingte jeg to-håndssverdet mitt...PANG..gav ham en sinnsyk skade som draina halve HP'en hans nesten. Tror jeg så noe rundt 250 i skade på det hugget og med tanke på at jeg er warrior 28 lvl så var jo det en fulltreffer. Må ha vært critical hit. Uansett så fyrte jeg av alle rage angrepene mine. Når jeg hadde 30% igjen av livet døde han. Det var en kort men artig kamp. Etterpå løp jeg å gjemte meg i et hus siden jeg var PvP enabled..ettersom jeg måtte AFK.

 

Spiller på en PvE server...

Lenke til kommentar

Meg, 58 NE Druid. vs 56 Shaman, 32 Warrior og 42 mage.

Tok ned Magen på 2 bitt i catform (han satt). shifta ut dotta warrioren, og drepte han i bearform (ignorerte shamanen inntil videre). Shifta ut, healet og shiftet til bear igjen. Gjorde det et par ganger til, så var det en død shaman også :)

Lenke til kommentar
Hvilket kill kan du dra frem og være stolt av?

Nei, spillere som ikke hadde fullt liv teller ikke. Ikke duellmotstandere heller. Dette skal være et skikkelig 1on1, Alliance vs Horde-kill, uten backup.

 

Mitt bidrag:

Min rase/klasse/level: Tauren Warrior [43]

Motstander: Night Elf Rogue [51]

 

Døde faktisk samtidig, men du verden så deilig det var. Luringen stod nedenfor heisene til TB og drepte low-levels som var dumme nok til å angripe først. Guildnavnet "Gankstars" sier forresten alt.

 

med mindre dette er en røver historie så kan jeg si såpass at den Roguen kan ikke ha vert helt med seg selv når han klarte å tape mot en lvl43 warrior, med mindre du angrep ham når han hadde lav health da :roll:

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Hvilket kill kan du dra frem og være stolt av?

Nei, spillere som ikke hadde fullt liv teller ikke. Ikke duellmotstandere heller. Dette skal være et skikkelig 1on1, Alliance vs Horde-kill, uten backup.

 

Mitt bidrag:

Min rase/klasse/level: Tauren Warrior [43]

Motstander: Night Elf Rogue [51]

 

Døde faktisk samtidig, men du verden så deilig det var. Luringen stod nedenfor heisene til TB og drepte low-levels som var dumme nok til å angripe først. Guildnavnet "Gankstars" sier forresten alt.

 

med mindre dette er en røver historie så kan jeg si såpass at den Roguen kan ikke ha vert helt med seg selv når han klarte å tape mot en lvl43 warrior, med mindre du angrep ham når han hadde lav health da :roll:

Kan skrive under på dette, skal litt til for å tape over en warrior i PVP synes jeg.

 

 

35 rouge Burning Blade

Lenke til kommentar
Hvilket kill kan du dra frem og være stolt av?

Nei, spillere som ikke hadde fullt liv teller ikke. Ikke duellmotstandere heller. Dette skal være et skikkelig 1on1, Alliance vs Horde-kill, uten backup.

 

Mitt bidrag:

Min rase/klasse/level: Tauren Warrior [43]

Motstander: Night Elf Rogue [51]

 

Døde faktisk samtidig, men du verden så deilig det var. Luringen stod nedenfor heisene til TB og drepte low-levels som var dumme nok til å angripe først. Guildnavnet "Gankstars" sier forresten alt.

 

med mindre dette er en røver historie så kan jeg si såpass at den Roguen kan ikke ha vert helt med seg selv når han klarte å tape mot en lvl43 warrior, med mindre du angrep ham når han hadde lav health da :roll:

Kan skrive under på dette, skal litt til for å tape over en warrior i PVP synes jeg.

 

 

35 rouge Burning Blade

Du har vel ikke møtt noen gode enda du da.

 

Warriors er sjeldent gode før de er lvl 60 og har skaffet seg bra gear. Det er den mest gear avhengige klassen. Når de får det+skills så skal mange slite.

 

Men ja low lvl warriors er ingen match. Har drept warriors 9 lvls over meg uten engang å måtte heale.

 

Ja med pala ; )

Lenke til kommentar

Har faktisk to

 

Første (tapte fordi motstanderen brukte greater healing pot):

Meg 41 Hunter

Han 49 Druid

 

Han bruker catform og prowler.

Jeg springer mot et hjørne hvor jeg setter opp freezing trap og bruker flare.

 

Plutselig ser jeg han ved siden av meg, heldigvis gikk freezing trappen av.

 

Jeg springer til max range, sender pettet og bruker vipersting.

Han springer mot meg mens jeg fyrer løs.

 

dessverre tok han meg til slutt, uten mana med 200 liv igjen.

 

Andre (brukte selv mana pot her):

Meg 41 Hunter

Henne 48 Priest

 

Jeg sender inn pet og bruker vipersting.

Hun bruker SW:P og kiter med mindblast.

Jeg skyter løs og får heldigvis en del av livet hennes vekk, nå må hun begynne å heale.

 

Etterhvert får jeg vekk manaen hennes.

Trodde resten skulle bli enkelt, men neida.

 

Da tar hun fram 50 dps wanden sin.

For en level 41, gjør dette vondt.

 

Jeg skjønner at jeg kommer til å tape, så jeg bruker mana pot.

Da får jeg heldigvis drept henne med 80 hp igjen.

Lenke til kommentar
Hvilket kill kan du dra frem og være stolt av?

Nei, spillere som ikke hadde fullt liv teller ikke. Ikke duellmotstandere heller. Dette skal være et skikkelig 1on1, Alliance vs Horde-kill, uten backup.

 

Mitt bidrag:

Min rase/klasse/level: Tauren Warrior [43]

Motstander: Night Elf Rogue [51]

 

Døde faktisk samtidig, men du verden så deilig det var. Luringen stod nedenfor heisene til TB og drepte low-levels som var dumme nok til å angripe først. Guildnavnet "Gankstars" sier forresten alt.

 

med mindre dette er en røver historie så kan jeg si såpass at den Roguen kan ikke ha vert helt med seg selv når han klarte å tape mot en lvl43 warrior, med mindre du angrep ham når han hadde lav health da :roll:

Kan skrive under på dette, skal litt til for å tape over en warrior i PVP synes jeg.

 

 

35 rouge Burning Blade

Du har vel ikke møtt noen gode enda du da.

 

Warriors er sjeldent gode før de er lvl 60 og har skaffet seg bra gear. Det er den mest gear avhengige klassen. Når de får det+skills så skal mange slite.

 

Men ja low lvl warriors er ingen match. Har drept warriors 9 lvls over meg uten engang å måtte heale.

 

Ja med pala ; )

Det hører vel kanskje med til historien at jeg brukte én Greater Healing Potion og Retaliation. Dvs. for hvert slag roguen får inn på meg, slår jeg ham tilbake med ~190 dmg. Og selvfølgelig Execute på slutten.

 

Synd at Retaliation har 30 minutters cooldown ...

Lenke til kommentar

Har en litt syk en..

 

Meg: ca. lvl 25

Motstander: Tauren 35hunter (stemmer, 10 levler høyere :))

 

Jeg var i bootybay og pvpa litt. Etter hvert kom det masse hordes, endel high levels (for oss)

 

Jeg hadde nettopp fått Verigans fist(lvl 23) og så en lvl 35 Tauren Hunter kommende etter meg. Han var like bak meg og wingclippa meg, men slo et slag og daza han :devil: Hoppet ned på et av takene og tok en rask 360 for å møte det uunnværlige. Jeg sprang mot han med seal of command på. Han gikk melee og pettet hadde lite hp så jeg gikk på det med en gang. Gikk deretter rett på han og ved hjelp av skjold og heal tok jeg han etter en stund :p

 

Edit: Må påpeke at dette var en melee hunter, og dermed en gimped hunter :p'

 

Henrik2k, hørt om fear? :cool:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Jeg: Lvl 37 Night Elf Druid.

Han: Lvl 41 Tauren Warrior.

 

Jeg møtte på han på veien ved den nordre gravplassen i Stranglethorn Vale, venta til han var litt langt borte, entangla han. Jeg pøste på med nukes til han hadde kanskje 10% liv. Da hadde jeg 0% mana, og det ble til at han sprang for livet i håp om å ikke dø. Hadde jeg hatt en mana pot der så hadde han mista livet, men heldigvis for han så kom han seg unna. Selvsakt hadde han fult liv og ingen rez sickness når kampen starta.

 

Grunnen til at manaen min gikk ut var pga. alt resisten, jeg måtte også entangle han flere ganger.

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...