lille-hl Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 lol, den var like slitt som min, jo... Bare at min er ekte relic, og ikke med vije... Takker for svar! Er det hype rund komf. tider? Altså rundt april-mai?
Craap Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Noen som vet hvor man får kjøpt en billig cello bue et sted i oslo eller på nett? Prøver å øve inn noe Sigur Rós, især denne låta for de som er interesserte: (Legg spesielt merke til "riffet" fra 2:25->, herlig bråkete og vakkert.) Noen andre som har prøvd lignende?
Bønne Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Musik Magazinet i Bergen har noen buer. http://musik-magazinet.no/ - send en mail!
Stonemeister Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva synes vi? Jeg mener den ser helt forjævlig ut.
KimNK Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, kan vere kul den, men det tar sin mann å kle noko slikt.
apegryn Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) smaksak egentlig. Synest den var stilig, dog ville ikke hatt den selv. Stil er jo ganske personlig. Jeg skal kjøpe danelectro longhorn reissue bassen når den kommer til norge kun fordi den ser kjempefet ut. Men mange her ville sikkert vridd seg i smerte bare ved synet : ) Endret 1. februar 2009 av apegryn
edge Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, kan vere kul den, men det tar sin mann å kle noko slikt. Ser for meg at Paul Stanley råkker løs på den der Trange skinnbukser, høye hæler, ingen skjorte og rosa hårete reim..
Griffin Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, kan vere kul den, men det tar sin mann å kle noko slikt. Grei danseband gitar da...
KimNK Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Skulle pent ha klart å dratt den live med shoegaze-bandet. Har jo kjørt gull Jazzmaster før. Med matching headstock og greier.
Kakofoni Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet hvor man får kjøpt en billig cello bue et sted i oslo eller på nett? Prøver å øve inn noe Sigur Rós, især denne låta for de som er interesserte: (Legg spesielt merke til "riffet" fra 2:25->, herlig bråkete og vakkert.) Noen andre som har prøvd lignende? Det er bare å kjøpe en til knapt et halvt laken på en musikkforretning. Man trenger ikke fantastiske karbonfiberbuer til 20 000 når man bare skal spille på gitar.
SGE7000 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva synes vi? Jeg mener den ser helt forjævlig ut. Det skal nok mye til før jeg viser meg med den der. Men som nevnt, det er jo i aller høyeste grad en smakssak. Jeg fant omsider fram kameraet, og fikk tatt et bilde av gitaren jeg kjøpte i september/oktober en gang! Tviler på at den faller i smak hos alle, selv om jeg ble, og er, stormforelsket i den.
Valkyria Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 den var jo fantastisk eneste var at jeg ikke liker invers headstock. hvor mye måtte du ut med?
Stonemeister Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Meget pen, men synes den nederste "halen" blir for kort. Der slutter også det negative. Jeg burde også strengt tatt like formen, ettersom at elsklingen min ser slik ut:
SGE7000 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Valkyria: Invers headstock er jo uendelig vakkert, når man blir vant med det! Måtte ut med 1550€, altså ca. 14 000 etter dagens kurs. Ettersom alt jeg fant av listepriser lå på mer enn 20 000, vil jeg tro det var et relativt gunstig kjøp. Stonemeister: Hoho, den så jammen meg ikke dårlig ut den heller. Må si at det jeg liker minst ved din, er headstock og det at den nederste "halen" er for lang. Men ellers ser den jo strålende ut!
Bonzoor Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Det var jo to balletøffe gitarer det da. Litt vel heavy etter min smak, men kule var de.
SGE7000 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Blir muligens et aldri så lite innkjøp av denne, når jeg drar til Japan - forutsatt at yenkursen synker litt. Nesten 32 000 for den etter dagens kurs, så det blir neppe aktuelt i sommer.
Khalifen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Skal gitaren være hvit, så foretrekker jeg noe som dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SGE7000 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Litt vel tamt for min smak, men den ser jo absolutt fin ut.
Marius Fjeld Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva synes vi? Jeg mener den ser helt forjævlig ut. Tja. Sikker ultrakul hvis du rocker løs i ghettoen med homiesene. Eller hvis du er Yngwie Malmsteen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå