Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei. Det mener jeg de skal overleve. Vi bassister starter jo gjerne med en 4+ kg tung bassgitar, så da får steike meg dere tåle en gitar som veier mer enn 3 kg :p

Okei. Får prøve å overtale karen om at gitaren ikke er så tung som han frykter. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, thanks! :D Begge er sinsykt fete gitarer! HAdde vært optimalt om man hadde flyttet såpestykkene fra den gule til den røde! ;)

Skrevet

Hei

Vurderer å selge en del av gitarutstyret mitt, og trenger litt hjelp med å anslå verdien - altså hvor mye jeg bør legge det ut for. Til moderator: dette er ikke en salgsannonse. :)

Gibson SG Special (ikke faded) Ebony. Ganske strøken - med Coffin Case (ikke den mest harry tpen, ganske plain) og original gigbag. Har også en T-rex Mudhoney.

Tenkte rundt 5000 for gitaren med kasse og 700 for pedalen, er det en kurant pris?

Skrevet

Kan kanskje se ut som om jeg må en tur til Newcastle i helgen i forbindelse med jobb...

Noen som vet av noen gitar sjapper i de strøkene?

Kan være verd en titt...

Skrevet
Da har jeg kjøpt meg en RG520IX av en kar i Stavangerområdet. Knallbarsk gitar, litt Petrucci-style :)
Haugesund er ikke i Stavangerområdet!
Skrevet
Tror hvertfall ikke du skal kreve noe mer for den, de går nokså billig i butikk.

Kostet 8 ny mener jeg, pluss 1500 for kassen - så da er vel rundt 5 en grei pris. Kun spilt på hjemme, så lakken er strøken og den har vært inne på service hvor den er justert osv. Prøver å legge den ut til 5 og se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...