Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Null sans for estetikk og klassisk design. =(

Alle dei nye flaue forsøka Gibson har prøvd å gjere med Faded-modellar, Studio, Vixen, New Century, Godess osv. med idiotise heildekkande metallic-bursts og fysj og fy er berre rasering av det fullkomne.

 

Ta Menace f.eks. KA FAEN ER DET?

 

Torstein: Gi den enkeltlags binding og PU-covers, så er den elskbar. ;D

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Du må slippe grepet til det gamle. En ny generasjon gitarer er på vei. Den starter med menace, som jeg syntes er ganske lekker

 

Edit: Eneste "problemet" med gitaren jeg postet over syntes jeg er at enten er picupsene for langt fra hverandre, eller så "flasher" de ikke nok. Merker nesten ikke at de er der

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det er jo smak og behag. Legger ut et bilde, slik at andre ver hva det er snakk om :)

LPGMBFBC1_p.jpg

 

Når jeg tenker meg om, er den kansje litt brei over hoftene :(

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
er det noen som har prøvd Gibson Les Paul BFG  ?? nyeste til gibson, nok en billigserie ...

8037859[/snapback]

 

Denne Les Paulen har en unikt og røft utseende med slitte sitt slite utseende passer stilen perfekt med lyden.

 

Hehehe utdrag fra sound1.no :) Da kan vel ikke lyden være mye å skryte av :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Tenker med en gang på involler og lignende når jeg ser den røde BFG. LPBGHCGM1_Horiz.jpg

Ser virkelig ut som om den er dradd ut av magen på en kjempe. Ikke har den inlays heller.

Lenke til kommentar

For ikkje å snakke om den overdrevne AAAA flammetoppen, tredoble(!) bindings og den helsikes logoen på headstocken.

 

Men anbefaler alle som sit inne med ein liten fetish for Les Paul å lese artiklane Arne Hast har skreve for Gitarnorge. Utruleg interressant.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Dere er bare redde for å komme i kontakt med deres feminine side, gutter. :p

 

Jeg synes bling kan være sexy, jeg. Og gitarer skal være litt sexy, tenk at dere spiller på en kvinnekropp. For mange av dagens shredder-helter ser snarere ut som om de spiller (forlengelsen av) visse av sine egne kroppsdeler.

 

Så kan man selvsagt dskutere hvor sminket en dame skal være... ;)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...