Gå til innhold

Driv3r - PC info, systemkrav+

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi får ikke inn PC-utgaven til test. Om det er et godt tegn at de ikke vil at presse skal omtale spillet kan man jo stille spørsmålstegn ved...

Blir nok litt av ett makverk vi for servert her ja...akk kunne de bare ha beholdt den samme gamle feelingne fra Driver 1 til PSX :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi får ikke inn PC-utgaven til test. Om det er et godt tegn at de ikke vil at presse skal omtale spillet kan man jo stille spørsmålstegn ved...

Blir nok litt av ett makverk vi for servert her ja...akk kunne de bare ha beholdt den samme gamle feelingne fra Driver 1 til PSX :love:

Det var tider :love:

Skrevet

Hvis det er fullversjonen som blir lastet ned her, syntes jeg moderatorene ikke er konsekvent.

Eller er det greit siden "alle" er enige i at de som kjøpte spillet på PS2 eller X-box ble lurt?`

• 3 uker senere...
Skrevet
Hvis det er fullversjonen som blir lastet ned her, syntes jeg moderatorene ikke er konsekvent.

Eller er det greit siden "alle" er enige i at de som kjøpte spillet på PS2 eller X-box ble lurt?`

Den skjønnte jeg ikke :S

Skrevet

at noen sier at de har lastet ned et spill har vel ikke noe med å oppfordre til piratkopiering vel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...