Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har fått bekreftet min Green Day billett til 22 oktober! Ah, jeg gleder meg virkelig selv om det er mer enn fem måneder til konserten :D

Så har vi også AC/DC billetten min som jeg fikk gratis, og etter å ha sett alle sanglistene kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg.

 

Deilig å ha bilettene mine på plass, og dette blir et bra musikkår for min del :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

U2 360 31. Juli hvertfall.

Vurderer en tur til Bergen for å få med meg sjefen sjøl. "Born To Run" fra første rad er verdt turen alene.

Lenke til kommentar

Fruen har bursdag snart, så da har jeg kjøpt Coldplay billetter til oss! :>

 

Så da blir det tur vestover 19. august! Aldri vært i Bergen før, gleder meg. Tar turen over fjellet med tog, blir nok kos!

 

Noen som kan fortelle litt om Koengen? Hvor mange folk det er plass til, hvor vanskelig det er å få bra plass etc. Er det langt unna togstasjonen?

 

Kom gjerne med tips om billig og grei overnatting også! Blir litt OT men, ta det gjerne på PM. Er som sagt helt blank på Bergen, så trenger all hjelp jeg kan få.

 

Takk! :) Gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du kommer til å like både turen over fjellet, og selve byen. Jeg har vært der 2 ganger.

Første gangen ble det kluss med toget, så vi ble plassert med en gruppe på et tog som var på guidet tur. Fikk oppleve nydelig natur og dette var jo ikke planlagt så det var litt konge. Har ikke vært på konsert der, men var ved borgen der Koengen ligger og kikket innom. En svær gressplen var alt jeg kunne se. Og nei det er ikke langt unna togstasjonen :) Jeg brukte hverken taxi eller buss de gangene jeg var i byen.

Lenke til kommentar
Du kommer til å like både turen over fjellet, og selve byen. Jeg har vært der 2 ganger.

Første gangen ble det kluss med toget, så vi ble plassert med en gruppe på et tog som var på guidet tur. Fikk oppleve nydelig natur og dette var jo ikke planlagt så det var litt konge. Har ikke vært på konsert der, men var ved borgen der Koengen ligger og kikket innom. En svær gressplen var alt jeg kunne se. Og nei det er ikke langt unna togstasjonen :) Jeg brukte hverken taxi eller buss de gangene jeg var i byen.

 

Tusen takk for fint svar :) Har hørt mye fint om togturen, så det er absolutt noe jeg ser frem til i tillegg til selve konserten. Koengen ligger vel ved Bergenhus Festning så vidt jeg har forstått..?

 

Noe spesielt annet vi bør få med oss i Bergen når vi først er der?

Lenke til kommentar
Fruen har bursdag snart, så da har jeg kjøpt Coldplay billetter til oss! :>

 

Så da blir det tur vestover 19. august! Aldri vært i Bergen før, gleder meg. Tar turen over fjellet med tog, blir nok kos!

 

Noen som kan fortelle litt om Koengen? Hvor mange folk det er plass til, hvor vanskelig det er å få bra plass etc. Er det langt unna togstasjonen?

 

Kom gjerne med tips om billig og grei overnatting også! Blir litt OT men, ta det gjerne på PM. Er som sagt helt blank på Bergen, så trenger all hjelp jeg kan få.

 

Takk! :) Gleder meg skikkelig!

Jeg var i bergen i fjor sommer på Metallica, koengen er ganske pent sted høye steinmurer skaper god stemning. Når jeg var på konsert der var det 22.000 mennesker der. Jeg hadde satt meg ute morran for og få god plass og det fikk jeg. Men det store folkehavet er veldig livlig. Stod helt foran men det var så mye press så holdt på og svime av. Koste meg mye litt lenger bak. Vi overnattet på ett helt greit vandrehjem, rommet mitt bestod av 4 senger, eget bad med dusj og en liten komfyr. Bergen YMCA Hostel het stedet. Var der i to netter og koste meg. Togstasjonen er ett lite stykke unna men man kan altid ta en drosje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...