Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg synes ikke venner skal avgjøre om man drar på konsert eller ikke. Det er faktisk bedre å være "solo" på konsert enn med 4-5 andre. De andre maser om øldrikking i timesvis før konserten (med påfølgende blærespreng), man må holde øye med hvor de andre er i crowden, man tenker på om det er "greit" å ta mere av enn kompisen din og om han isåfall kommer til å syns det er teit hvis du synger med på et par låter, må en av gjengen på dass er det et såre styr å finne ham igjen når han kommer tilbake, halve konserten blir bare vas med kompisene istedet for å faktisk delta på konserten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du og vennene dine tolv år eller?

 

Det er faktisk bedre å være "solo" på konsert enn med 4-5 andre. De andre maser om øldrikking i timesvis før konserten (med påfølgende blærespreng),

 

Haha, hæ? Aldri opplevd venner som maser om øldrikking i timesvis før konserten, selv om det om oftest skjer siden alle liker å møtes og ha det fett før konsert.

 

 

man må holde øye med hvor de andre er i crowden,

 

Nei, de som har fylt 13 år greier fint å stå alene om man blir borte fra hverandre, noe som som regel skjer etter to minutter uansett. Og når det har skjedd møtes man enkelt og greit etter konserten/i mellom bandene.

 

man tenker på om det er "greit" å ta mere av enn kompisen din og om han isåfall kommer til å syns det er teit hvis du synger med på et par låter,

 

Dette har aldri vært et problem for hverken meg eller vennene mine. Vil noen synge synger de, føler noen for å måtte ta av så gjør de det uten at det er et problem.

 

må en av gjengen på dass er det et såre styr å finne ham igjen når han kommer tilbake,

 

Da er man tilbake til at man møtes igjen når bandet er ferdig.

 

halve konserten blir bare vas med kompisene istedet for å faktisk delta på konserten.

 

Høres ut som om du har verdens kjipeste venner. Ikke vondt ment, men seriøst. Hohoh!

 

Når man drar med venner er det selvfølgelig mest for og ha noen og henge med før, i mellom og etter

bandene er ferdig. Når bandene spiller er det et fett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, nå sist hadde jeg 6 stk som skulle på Rammstein-konserten. Min vanlige oppladning er å bare slappe av hjemme, spise, ta toget innover et par timer før, rusle litt rundt og ta t-banen rolig oppover til arenaen.

Men nå skulle man innover til Oslo 4 timer i forveien, vente på å møte de andre, stresse med å få i seg et par pizzastykker på peppes, få dratt dem ut av diverse ølbuler og kaste bort enda mere tid på venting,

stresse rundt med å få t-bane billett til alle, også forsvant folk i mengden og vi gikk rundt og lette etter dem (for han ene kunne ikke stå langt unna broren sin såklart), så ble et par litt for fulle og begynte og pisse midt i mengden (de prøvde å pisse i et ølglass, som faila miserabelt såklart). For ikke å snakke om det evige gnaget om at de måtte rekke å kjøpe pils før oppvarmingsbandet startet, og rekke og kjøpe pils etter oppvarmingsbandet og aaaaaaaaaaaargh!"

 

Nei..Nei. Alene på konsert er klart best. For meg.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De beste konsertopplevelsene mine har vært uten venner. Sånn er man vel bare skrudd sammen. Jeg er ikke kjipingen som står midt i mengden og skuler på de som har det moro, jeg deltar og hopper og roper og hoier fordet om jeg ikke har noen å holde i hånda.

Det jeg overhodet ikke forstår er skjøre emo-jenter som står hele konserten med hodet begravd i brystkassa på emo-typen sin. Hva er vitsen da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...