ehs5 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 det som er hele greia, jeg kommer ikke inni brooklyn engang. Spillet bgare crasher. Og alle missoins jeg har prøvd meg på, har bugga. Så jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre ? Spørs hva du mener med at de er bugga. Hva gjør du, og hva skjer?
Tå. Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Dette virket spennende så jeg har lastet ned og kjørt igjennom tutorial 3ganger pga PCn crashet Klarte etter hver å anskaffe våpen og ammo og plaffet ned en fyr i New York, endte opp i en stygg tank som tar evigheter å komme seg ut av! Får nok lese igjennom den tutorialen du laget. Går under navnet "Uberalles Not", dumt man må ha et etternavn?
Nosferatu Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Har prøvd dette spillet litt. Virker som alle er jævlig keen på å drepe meg.. Så fort jeg møter andre spillere så skyter de meg ned. Hakke gjort annet enn å dø enda
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Har prøvd dette spillet litt. Virker som alle er jævlig keen på å drepe meg.. Så fort jeg møter andre spillere så skyter de meg ned. Hakke gjort annet enn å dø enda Nææh .. du og?
Tå. Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 (endret) I mangel av noe bedre å gjøre så skyter jeg på andre, flaks for dem at jeg har treffsikkerhet på nivå med en blind 80åring. Men nå er jeg tom for ammo og penger så jeg må lage med en ny konto virker det som O.o Edit: Etter å ha laget ny konto og funnet ut at dette ligner svært lite på et FPS og såkalte missions er lite actionpreget så gir jeg opp. Finnes bedre spill ganske enkelt! Endret 7. juli 2005 av toeblast
miagi Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 virker som alle har treffsikkerhet som bestemor her. For sålenge folk løper rundt er det visst vanskelig å treffe i det hele tatt. (eller kanskje pistolen min ikke duger ? ;P) tror dette spillet er jævla morro såfort man kommer opp i rank.
Galdrafadr Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg holder på å laste spillet ner nå.. virker kult! Spillet er halvveis lastet ner.. Har jeg forstått det rett? brukernavn og passord på fomportal.com er nicket i spillet? og det samme med passord? kallte brukernavnet mitt på hjemmesida Ivalde, så hvis det er det samme i spillet så skriv det opp på første post (under navn på de som spiller =D) Og en ting jeg lurte på: http://www.fomportal.com/?page=first_steps...ng=en§ion=1 Organizations? velger man en av dem helt i begynnelsen av spillet? eller er det noe du blir eller må oppsøke? Er det liksom noen som er de snille, noen nøytrale og noen onde? Fant ut nå.. Navn: Ivalde Haldr Er med i mining gruppa Endret 12. juli 2005 av mort2k
eught Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg holder på å laste spillet ner nå.. virker kult! Spillet er halvveis lastet ner.. Har jeg forstått det rett? brukernavn og passord på fomportal.com er nicket i spillet? og det samme med passord? kallte brukernavnet mitt på hjemmesida Ivalde, så hvis det er det samme i spillet så skriv det opp på første post (under navn på de som spiller =D) Og en ting jeg lurte på: http://www.fomportal.com/?page=first_steps...ng=en§ion=1 Organizations? velger man en av dem helt i begynnelsen av spillet? eller er det noe du blir eller må oppsøke? Er det liksom noen som er de snille, noen nøytrale og noen onde? Fant ut nå.. Navn: Ivalde Haldr Er med i mining gruppa Litt uheldig tid å starte på, ettersom serverene gikk ned på onsdag fordi de skal teste en oppgradert spillmotor, som sannsynligvis vil forbedre spillet en del. Ingen factioner er direkte onde, men de fleste factionene har sine fiender. BoS og LED/FDC vil for eksempel aldri komme helt overens. Det er i tillegg veldig mange folk som tilfeldig dreper alle de kommer over der det er mulig å drepe dem, og det er trist i og med at det får mange nye folk til å slutte fordi det eneste som skjer er at de blir drept uansett hva de prøver å gjøre. Forhåpentligvis kommer serverene opp igjen i løpet av helgen, og de har sagt at i løpet av noen uker vil det komme mange oppdateringer til spillet med mange forbedringer. Skal ha øynene åpne og se om jeg treffer på deg noen steder mort . Edit: Ingame name er Gilbert Bates [CTD] Endret 15. juli 2005 av eught
Schmeisser Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, Bates sier det meste. Forresten, jeg har spilt dette spillet for over 4 månder, og jeg digger det. Siden serverene er nede nå, kjeder jeg meg. Potensialet for dette spillet er stort, men jeg tror fortsatt at de som lager spillet må tenke litt mer på fremtidige utsikter. Mitt ingame name er Hugo Schmeisser, Colonel of the FDC See you guys ingame
Galdrafadr Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 yeah.. kjipt at de stengte av serveren i 3 dager (den starter opp ca 15:00 på lørdag) Første gang jeg spillte var litt løye.. att skjedde på en gang liksom. Det førte var at jeg lagte meg appartment på feil sted.. i fengelet =D Heldigvis er Politiene "snille" mot oss CMG. Da jeg kom ut av leiligheten min for første gang kom det 3 politier rett mot meg og sa "kom deg ut ellers skyter vi deg! dette er et fengsel bla bla bla.." Klarte å godsnakke med en av dem slik at han hjalp meg igang. Jeg spurte CMG om hjelp og de var vennlige og hjalp meg med litt penger til våpen og mission og slikt. Utrolig hvor hjelpsomme de var i forhold til andre spill jeg har spillt.. det var liksom ikke "OMG NOOB!" med en gang, det liker jeg. Det første som skjedde var at jeg fikk meg våpen og ble med mitt i selve krigen mot BoS. Jeg hadde ingen aning om hva jeg skulle gjøre eller hvor jeg skulle gå.. det endte opp med to dødsfall da jeg sprang rundt i korridorene alene. Men CMG virker godt ledet.. han som ledet oppdrags gruppa visste hva han gjorde, og følgte du det han sa gikk alt fint. Jeg klarte ett mission, som varte i 6 timer! Heldigvis var det en del action i disse timene så det gikk greit. Krigen var på en eller aen coloni, Pax ettelleraent, og jeg skulle bruke vortex for nesten første gang.. jeg visste ikke at jeg kunne velge mellom 3 spawn plasser så jeg bare teleporterte meg til den første. og på den andre siden var det en hel haug med BoS som stirret på meg.. "er ikke BoS i krig med CMG?" var det en eller aen som spurte.. tror han var venn av Bos men ikke BoS. Det var skummelt, jeg trodde i begynnelsen det var mine venner, men jeg men jeg la fort på sprang da jeg hørte det de sa. Klarte faktisk å gjemme meg i cafeen av en eller aen grunn. Dette må jeg si er ett kongespill! Så snart serveren er oppe skal jeg se å få meg noe mining skills. klarer nesten ikke å vente helt til lørdag =D
Nitrius Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har lest litt igjennom her, og sett litt på screens, spillet fanger litt av oppmerksomheten min må jeg si, kansje jeg skulle prøvd, men får ikke gjort det før imorra? siden serverne er nede?
eught Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har lest litt igjennom her, og sett litt på screens, spillet fanger litt av oppmerksomheten min må jeg si, kansje jeg skulle prøvd, men får ikke gjort det før imorra? siden serverne er nede? Jepp, du må nok vente til i morgen. Planen er at de skal komme opp klokken 15:00, men forrige gang gav et tidspunkt for når serverene skulle opp igjen gikk det vel ca. en dag før de faktisk kom opp. Et tips til dere som har lyst å starte med spillet: Ikke velg AE eller AC. De to faksjonene vil bli fjernet i løpet av noen uker som en av forandringene. Et rimelig trygt sted å bosette seg er New York City - Brooklyn. Der er det som regel helt trygt når man går ut av leiligheten sin, og dermed vennlig for nybegynnere (dog har BoS og enkelte mercenary-grupper hatt tøffe tider der pga. fiendtlige handlinger). Jeg sier ikke at dere IKKE skal velge BoS eller MoB (mercenaries), men om dere gjør det er det best å bosette seg på en koloni som de eier. Her kan du se hvem som eier hvilke steder.
Nitrius Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vis man skal se på populæriteten til spillet, hvordan er den? mange som spiller? Og hvordan er det med norske? finnes det en del norske som spiller eller er vi få?
eught Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vis man skal se på populæriteten til spillet, hvordan er den? mange som spiller?Og hvordan er det med norske? finnes det en del norske som spiller eller er vi få? Det er ikke så veldig mange som spiller det, men det synes jeg er greit egentlig. Hvis jeg skal gjette er det vel et par hundre som spiller daglig, men det er viktig å huske at dette spillet er ganske annerledes enn andre MMORPG/FPS og kan ikke sammenlignes med f. eks. WoW eller Guild Wars. Jeg synes det er bra at det ikke er så mange, for da er det mye lettere å bli kjent med folk. Når det gjelder norske, så vet jeg ikke om så veldig mange. Meg, Schmeisser og en til i FDC. Én i LED (Brick Top), en i EC (Saber De Largos) og nå mort2k i CMG (Ivalde Haldr). Hadde vært hyggelig om noen flere norske hadde blitt med .
eught Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vic Jones er også norsk Er det deg det? Og hvilken faction er du?
Schmeisser Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Du må da si at populariteten begynner å bli større da Bates, siden du er en av de som trener ferskingene da ! men, som sagt, mange er da dobbeltaccounts (folk som har flere personer), og spyes. Men, heldigvis er det iallefall noen som tar dette seriøst og vil ha en karriere i FDC.
Rydjord Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ja dykk hadde rett i det at det kanskje kunne bli forsinkelsar. no e klokka 19.30 og enda ikkje teikn til at servarene skal opnas
eught Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 (endret) På lørdag sa de at de (utviklerne) hadde støtt på problemer, men det skulle ikke ta mer enn en uke å ordne opp i det. Dog er dette en svært lang tid å vente når man er vant til å spille hver dag. Får håpe det ikke tar en hel uke, og at serverne er oppe i løpet av noen dager. Endret 17. juli 2005 av eught
Schmeisser Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 ja.. vore supert om de hadde klart å fiksa ta til tirsdagen i så fall... For, jeg føler jeg mangler de timene med FOM jeg brukte å spille.. Ender vel opp jeg må begynne forfra med å bli flink til å skyte folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå