Omar Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Heisann Ere noen som vil starte en ny guild med meg? Hadde tenkt til å starte den på en GER RP server... Her er forslag til navn: <PWNERS FROM HELL> <GER PWNERS> <GERMINATORS> <UberPwners> <Hitler OWNERS> osv osv Noen som er interessert? Edit: Mitt nick vil da være "AdolfH" eller "OnkelAdolf" Endret 11. mars 2005 av Omar
chokke Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 håper ikke det er seriøst (noe jeg ikke mener det er). Så gidder ikke komme med forslag. Synes denne kan stenges!
apoxdigital Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hva er da vitsen med dette tåpelige opplegget ? Det ender opp med at du enten blir nødt til å skifte nick og guildnavn eller at du kan sitte og stirre på loginskjermen i ei uke og miste characteren din.
Dʋgɢtung Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Du er klar over at de er strengere på RPG-servere? Du er klar over at du kommer til å bli straffet hardt for det der? Du er vel klar over at det er et totalt idiotisk forslag? Bra.
Amon Amarth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Skjerp deg da!!! RP = Roleplay ikke fantasier om nazi styre på en server din tosk!! På tide med en skjerpings!! Skulle vært straffbart bare å forslå det du sier!! Hadde du kommet med sakelige forslag så kanskje, men siden du oppfører deg som en komplett idiot så tror jeg nesten at jeg holder meg utenfor!
brillan Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Ingen som forstår at han kødder? (Hvis du ikke kødder, ring etter hjelp)
Jankee Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Stenges 1) feilpost 2) innholdet i posten passer seg ikkje for å flytte til rett plass.
Anbefalte innlegg